مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود + خرید و فروش نخود باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود+ قیمت نخودمراکز فروش معتبر نخود
قیمت نخود+خرید و فروش نخود با کیفیت

بهترین قیمت نخود در مراکزی که خرید و فروش نخود با تناژ بالا اتفاق می افتد، می توان یافت. نخود انواع مختلفی دارد که طبق نوع و کیفیت آن تعیین قیمت می شود. اگر قصد خرید نخود را دارید بهتر است برای به دست آوردن اطلاعات کافی از انواع و قیمت نخود این مطلب را با دقت بخوانید

آشنایی با انواع نخود+ قیمت نخود

انواع مختلفی از نخود توسط کشاورزان کشت می شود که این امر به بازار مصرف آن استان و یا شهر بستگی دارد.

نخود درشت، نخود ریز، نخود سفید، نخود زرد، از مهمترین انواع نخود هستند که طبق بازار مصرف خریداری می شود. نخود درشت که معمولا نخود صادراتی هم می گویند از فروش خوبی برخوردار است. سایز این نخودها معمولا ۸،۹ و ۱۰ میلیمتر هستند.

نوع دیگر نخود، نخود ریز هست. این نخود برای مصرفهایی مانند فلافل استفاده زیادی می شود. سایز نخود ریز معمولا ۴و ۵ میلیمتر هست.

نخود سفید هم خریداران زیادی دارد و منظور از نخود سفید این است که رنگ آن تمایل بیشتر به رنگ کرمی دارد نه زرد. و این خصوصیت به دلیل درشت بودن آن است. قیمت این نوع از نخودها در بازار با هم متفاوت است.

معمولا نخودهای ریز قیمت مناسبتری نسبت به نخود های درشت دارند. بالاترین قیمت نخود، مربوط به نخود سایز ۱۰ میلیمتر است که به نخود تک خان معروف است. این سایز در بازار بسیار کم است و برای تهیه کردن تناژ بالای این محصول، باید مقدار زیادی نخود از کشاورزان خریداری شود. همین علت باعث بالا رفتن قیمت آن می شود

قیمت نخود مانند هر محصول دیگر از ثبات خاصی برخوردار نیست، خصوصا در سالهای اخیر با نوسان شدید در طول سال مواجه شده است. در مطالبی که مطالعه کردید تا حدودی در مورد تعیین قیمت نخود پرداختیم. اما برای اینکه نرخ دقیق و روزانه نخود را جهت خرید بدانید بهتر است با مدیران فروش بازرگانی حبوبات آسیال ارتباط بگیرید

تا این قسمت اطلاعاتی در مورد انواع نخود ارائه شد. در ادامه به معرفی مراکز فروش معتبر نخود می پردازیم، تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

مراکز فروش معتبر نخود

مراکز فروش معتبر نخود

خریداران و تاجران نخود و حبوبات، برای اینکه خرید خوب و مقرون به صرفه ای را تجربه کنند، ترجیح میدهند که حضورا به انبار و یا کارخانه بسته بندی نخود بروند. این کار بسیار برای خریدار و فروشنده لازم و ضروری است. هر دو طرف همدیگر را می بینند و در رابطه با رفع چالش های موجود با هم به گفتگو می پردازند.

بهترین و دست اول ترین مراکز فروش نخود، در استان کرمانشاه  وجود دارند. این مراکز از سالیان بسیار دور در خرید و فروش نخود فعالیت داشته اند که این کسب و کار از نسلی به نسل دیگر منقل شده است.

به همین دلیل این مراکز فروش از معتبر ترین مراکز به شمار می روند، زیرا مکان ثابت و شناخت تمامی بازاریان و همکاران از یکدیگر به اعتبار فروشنده می افزاید.

فروشندگان از کیفیت نخود به خوبی آگاهی دارند و طبق نیاز مشتری و با مناسبترین قیمت، محصول را ارائه می دهند. به دلیل کشت فراوان نخود در کرمانشاه، و در دسترس بودن نخود، خرید دست اول از این مراکز بهترین روش معامله هست. با حضور در کارخانه سورتینگ طبق نیاز خود می توانید معاملات را به انجام برسانید.

مرکز فروش حبوبات آسیال مستقر در کرمانشاه پذیرا و آماده خدمت به تاجران و خریداران محترم می باشد. در این مرکز انواع نخود کرمانشاه با کیفیت و سایزهای مختلف و با تنوع بسته بندی موجود می باشد

کافیست برای دریافت آدرس دفتر و انبار این مرکز فروش با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.