مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرجع خرید نخود اصل در استان های جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی انتخاب بهترین نوع نخوداطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازارچالش های صادرات نخود به کشورهای همسایهفروش جزء و عمده نخود اصل زیر قیمت بازار

برای خرید مستقیم نخود اصل می توانید به فروشگاه های موجود در سراسر شهرها مراجعه کنید. همچنین برای خرید نخود اصل خام استان های جنوب می توانید به فروشگاه های آنلاین این محصول مراجعه کنید. بهتر است که قبل از خرید آنلاین ابتدا نظر خریداران قبلی را بررسی کرده و با مقایسه قیمت ها، محصولی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را خریداری کنید.

مرجع خرید نخود اصل در استان های جنوبی

چگونگی انتخاب بهترین نوع نخود

چگونگی انتخاب بهترین نوع نخود برای خریدن نخود با کیفیت و مرغوب باید در حین خرید به برخی نکات توجه کنید که در ادامه مطلب به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

یکی از بهترین نخود ها، نخود هایی هستند که به راحتی شکسته می شوند و در برابر شکسته شدن مقاومتی از خود نشان نمی‌دهند. همچنین در سریع‌ترین زمان ممکن پخته می شوند، به اصطلاح دیر پخت نیستند. نکته بعدی که درهنگام خرید نخود باید به آن توجه کنید، رنگ نخود است. رنگ نخودی که قصد خرید آن را دارید، باید رنگ روشنی داشته باشد. اگر رنگ آن تیره بود، از خرید آن جلوگیری کنید. نباید روی آنها سوراخ و منفذی وجود داشته باشد چون در این صورت خبر از وجود کرم و حشره در آنها می‌دهد.

نخود ها نباید یکی کمرنگ، دیگری تیره یا از نظر اندازه عده‌ای کوچک و عده‌ای بزرگ تر باشند. همچنین نباید دانه‌های شکسته، از هم باز شده یا بدون پوستی در بین آنها ببینید. این اتفاق به معنی مخلوط بودن نخود است که به شدت از کیفیت آن در هنگام پخت کم خواهد کرد. توجه کنید که خاک، گرد و ریزگرد در ته بسته‌ی نخود ها وجود نداشته باشد که باید به خوبی آن را بررسی کنید تا حرکت حشرات، وجود خاک و خرده‌ریز را تشخیص بدهید.

می دانید که نخود ها و سایر حبوبات دیر فاسد می‌شوند، اما برای اینکه به بهترین شکل از نخود ها و سایر حبوبات محافظت کنید، باید از آن ها به خوبی مواظبت کنید. حتما باید در محیط در بسته، خشک، تاریک و از نظر گرما و سرما متعادل قرار بگیرند. پس توصیه می کنیم که حبوبات را در ظروف در بسته‌ و در محلی که به لحاظ دما گرم یا سرد نباشد.

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازار

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازار نخود های موجود در بازار به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از: نخود تک خان، دو خان، سه خان و فلافلی.

نخود تک خان : این نخود یکی از درشت ترین نخود ها به حساب می آید. ابعاد این نخود به صورت حدودی 10 میلی متر است و کیفیت بالایی نیز دارد.

نخود دو خان : این نخود ها ترکیبی از سایز ۹ و ۸ هستند.

نخود سه خان : این نخود ترکیبی از نخود های سایز 7 و 8 و 9 میلی متری می باشد.

نخود فلافلی : ریزترین نخود ، نخود فلافلی می باشد. سایز آن حدودا بین 4 تا 6 میلی متر می باشد.

نخود ها از نظر رنگ به 3 دسته تقسیم می شوند: نخود سفید، نخود زرد و نخود سیاه. نخود حاوی مواد معدنی و مواد مغذی فراوانی می باشد. از جمله منیزیم، کلسیم، اسید فولیک، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ویتامین B6 ، ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها. نخود ها برای سلامتی بسیار مفید می باشند.

با اینکه نخود ها فواید زیادی دارند، اما هرگز در مصرف آن زیاده روی نکنید. زیرا نخود سبب نفاخ می‌شود و می‌تواند موجب نفخ معده شود. همچنین یکی دیگر از مضرات نخود این است که نخود دیر هضم است و برخی از افراد که معده حساسی دارند می‌تواند موجب بروز مشکلاتی شود. برای از بین بردن نفخ معده باید آن را برای چند ساعت در آب خیس کنید.

چالش های صادرات نخود به کشورهای همسایه

چالش های صادرات نخود به کشورهای همسایه برای صادرات یک محصول از کشور ایران به کشورهای دیگر، برخی چالش های صادراتی وجود دارد که باید آن ها را بدانید و به آنها توجه کنید تا اینکه کار شما رونق پیدا کرده و محصولات شما به خوبی به فروش برسد.

در مرحله اول شما باید به بازاریابی تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را وارد بازارهای کشور مورد نظرتان کنید. در مورد محصول مورد نظرتان و در مورد کشور مورد نظرتان اطلاعات کافی به دست بیاورید. به عنوان مثال در کشور مورد نظر شما چه نوع نخود هایی و با چه قیمتی بیشتر به فروش می رسد.

پس از کسب اطلاعات در مورد کشور مورد نظر و در مورد محصول، نوبت به نحوه صادرات و هزینه صادرات می‌رسد. شما باید در مورد نحوه صادرات به کشور مورد نظر اطلاعات کافی بدست بیاورید. پس از اینکه مجوز صادرات را گرفتید، باید محصول را به اندازه سفارش داده شده تامین نموده و آن را صادر کنید. توجه کنید که حتماً باید در کنار محصول،‌ یک بروشور به زبان آن کشور قرار داده شده باشد. زیرا خریدار باید آن را خوانده و در مورد محصول شما اطلاعات بدست بیاورد تا در مورد خرید محصول شما قانع شود.

دقت کنید که هر چقدر که کیفیت محصول صادراتی شما درجه یک و بهتر باشد، روز به روز مشتریان خارجی شما بیشتر شده و باعث جهانی شدن محصول شما می شود. همچنین به اقتصاد کشور حیات می بخشد. نخود با توجه به داشتن ویتامین آ و ای از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین به خاطر مواد معدنی که دارد، برای پوست شما فواید بسیار زیادی دارد و نخود در کاهش قند خون هم شما کمک می‌کند.

نخود با کاهش کلسترول بد خون از هرگونه بیماری های مربوط به قلب از جمله سکته قلبی جلوگیری می‌کند. به دلیل داشتن کلسیم به سلامتی استخوان های شما نیز کمک می‌کند و گفته می‌شود اگر خود را به همراه عسل میل کنید، برای رفع سنگ کلیه گزینه مناسبی می باشد. نخود دارای اسید آمینه‌های تریپتوفان و سرتونین که این دو اسید آمینه برای خواب ضروری هستند.

فروش جزء و عمده نخود اصل زیر قیمت بازار

فروش جزء و عمده نخود اصل زیر قیمت بازار همانطور که می دانید امروزه اکثر فروشگاه ها دارای آنلاین شاپ می باشند. افرادی که زمان کافی برای خرید حضوری ندارند، یا بنا به هر دلایلی مایل به خرید حضوری نیستند، خرید آنلاین گزینه مناسبی برای این دسته از افراد می باشد. سایت ما یکی از مجموعه هایی می باشد که در زمینه فروش انواع نخود، به ویژه سه خان فعالیت می کند.‌ افرادی که قصد خرید دارند می توانند از طریق این سایت، نخود به اندازه دلخواه را سفارش دهند. همچنین می توانند با شماره که در زیر درج شده است تماس برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را پس از مطلع شدن از قیمت آن سفارش دهند. تمامی افراد مجموعه ما سخت در تلاش هستند که محصول با کیفیتی را خدمت شما عرضه نمایند و در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را به دستتان برسانند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.