مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش نخود حبوبات در بازار داخلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین فواید مصرف نخود حبوباتعرضه عمده نخود حبوبات به بازار داخلی

شرکت پخش نخود حبوبات در بازار های داخلی و خارجی فعالیت بسیار گسترده ای دارد. نخود حبوبات فروش زیادی در کشورمان داشته و توسط شرکتها در سراسر مراکز و فروشگاه ها توزیع می شوند، از این نخودها می توان به مقدار زیادی در آشپزی استفاده کرد.

شرکت پخش نخود حبوبات در بازار داخلی

مهمترین فواید مصرف نخود حبوبات

مهمترین فواید مصرف نخود حبوباتمهمترین فواید و خواص نخود حبوبات عبارت اند از:

به دلیل غنی بودن در کربوهیدراتهای پیچیده ، مصرف آن مستلزم تأمین آهسته گلوکز (بستر انرژی) است و در صورت تلاش های بدنی شدید و همچنین به عنوان یکی از مؤلفه های رژیم غذایی دیابت ، آن را به عنوان یک ماده غذایی مناسب تهیه می کند.

با وجود این واقعیت که پروتئین های تهیه شده از نخود از نظر تغذیه ای ناقص هستند ، باید در نظر داشت که اگر به همراه یک غلات مانند برنج مصرف شوند ، کمبود نسبی اسید آمینه متیونین را جبران می کنند.  بنابراین ترکیب خورش و غلات پروتیینی با کیفیت بیولوژیکی عالی را فراهم می کند.

 نخود در رژیم غذایی برای فشار خون بالا

 به دلیل کمبود سدیم ، آنها می توانند در رژیم غذایی برای فشار خون بالا قرار بگیرند و از خاصیت ادرار آور برخوردار باشند.  با این حال ، باید در نظر داشت که افرادی که به صورت کنسرو در بازار عرضه می شوند ، نمک زیادی را در خود جای می دهند.

 نخود در رژیم غذایی برای یبوست

 مقدار بالای فیبر انتقال روده را تسهیل می کند و آن را برای یبوست ایده آل می کند.  بعلاوه فیبر در کاهش سطح کلسترول خون نقش دارد.  با این حال ، این مقدار زیاد فیبر برای افرادی که تمایل به تجمع گازها در معده و روده دارند ، یا برای افرادی که روده ظریف دارند (کولیت) مناسب نیست.  در این مواقع ، می توانید نخودچی هایی را که یکبار پخته شده اند ، مصرف کنید.

 خواص مغذی نخود

عرضه عمده نخود حبوبات به بازار داخلی

عرضه عمده نخود حبوبات به بازار داخلیعرضه نخود حبوبات به تمامی بازار های داخلی و خارجی با سرعت زیادی انجام می شود‌. 

 نخود به عنوان عنصر اصلی آن کربوهیدراتها دارد و نشاسته آن فراوان ترین است.  سهم پروتئین مهم است ، اگرچه در مقایسه با بقیه پالس های خشک شده در این ماده مغذی ایستاده نیست.  علاوه بر این ، این پروتئین های ناقص به دلیل کمبود اسید آمینه متیونین ضروری هستند.  میزان چربی آن نسبت به سایر خورشها بیشتر است ، و حاکی از وجود اولئیک و اسید لینولئیک ، هر دو اشباع نشده است.  از طرف دیگر ، مقدار قابل توجهی فیبر را تأمین می کند.  به همین دلیل است که مقدار کالری نخود بالاتر از بقیه میانگین دانه های خشک شده است.

 در مورد ویتامین ها و مواد معدنی ، مقدار زیادی فولات ، تیامین یا ویتامین B1 ، کلسیم ، فسفر ، آهن ، پتاسیم و منیزیم از هم متمایز است.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.