مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات نخود زراعی ایرانی به بازار های خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین ارقام نخود زراعی ایراناهمیت صادرات نخود درجه یک ایرانی

کرمانشاه قطب اصلی تولید نخود در کشور است این نخود ها به قدری با کیفیت هستند که به تمام جهان صادر می شوند. نخود زراعی منطقه کرمانشاه  جزو مرغوب ترین ها در جهان است که بسیار هم خوشمزه و خوش پخت است.

صادرات نخود زراعی ایرانی به بازار های خارجی

بهترین ارقام نخود زراعی ایران

بهترین ارقام نخود زراعی ایرانانواع نخود زراعی بسیار زیاد است که به دو دسته اصلی نخود سبز و نخود زرد تقسیم می شوند. مرغوب ترین نوع نخود در کشور مربوط به کرمانشاه است که به تمام جهان صادر می شود. بیش از نیمی از نخود کشور از کرمانشاه تامین می شود که به دو صورت سنتی و صنعتی کشت می شود.

 ارقام نخود زراعی کرمانشاه بسیار زیاد است که چند مورد آن شامل: نخود سفید، نخود سیاه، لشگری، پاییزه، سه خان، دوخان و…

 بینش در مورد تغذیه قدرتمند در نخود باعث شده تمام جهان از آن استقبال کنند. به عنوان منبع ویتامین K ، منگنز ، تیامین ، مس ، ویتامین C ، فسفر و فولات ، نخود سبز دارای یک ماده غذایی قابل توجه هستند.  آنها ماده دوم مواد غذایی موجود در نخود هستند و – به همراه سایر ترکیبات قدرتمند نخودبه صورت هم افزایی برای کمک به پشتیبانی از سلامتی کار می کنند.

 چرا دیگر نخود برای شما مناسب است؟  پنج دلیل کمتر شناخته شده وجود دارد که چرا باید نخود بیشتری و محصولات با نخود را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 به لطف فیبر بالای آنها (یک فنجان ۸ گرم فراهم می کند!) ، نخود سبز ممکن است در کاهش پاسخ گلیسمی بدن کمک کند. عملکرد دستگاه گوارش (یعنی کار دستگاه گوارش شما) ممکن است با افزودن نخود فرنگی بهبود یابد.  یک مطالعه نشان داد که افزودن فقط ۴ گرم فیبر از پوسته های نخود در روز منجر به افزایش قابل توجه دفعات حرکت روده … به خصوص در افرادی که مطالعه را با فرکانس کم روده شروع کرده اند. نخود تعداد بیشماری از آنتی اکسیدان های قدرتمند را ارائه می دهد.  یکی از آنتی اکسیدانهای قدرتمند آن شامل کومسترول ، پلی فنول است.

 نخود حاوی ساپونین های سالم است که ممکن است در جذب مجدد کلسترول در دستگاه گوارش اختلال ایجاد کند. اسیدهای فنولیک و فلاوانولهای موجود در نخود سبز باعث تقویت اضافی آنتی اکسیدان و ضد التهاب می شوند. نخود فقط برخی از سبزیجات نشاسته ای نیست که باید آنها را کنار بگذاریم و از مصرف آن خودداری کنیم.  در عوض ، همانطور که در اینجا توضیح داده شد ، نخود از مزایای عالی غذایی و آنتی اکسیدانی برخوردار است.

اهمیت صادرات نخود درجه یک ایرانی

اهمیت صادرات نخود درجه یک ایرانیکشور ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است به طوری که با صادرات نخود به کشورهای مختلف از جمله کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس تواتسته ارز فراوانی را وارد کشور کند. این محصول ارزشمند حالا با نان ایرانی به تمام جهان صادر می شود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.