مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع نخود دیم به صورت عمده و جزئی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع نخود موجود در بازار داخلیپارامترهای مهم در تعیین کیفیت نخودعمده مشکلات صادرات نخود در کشورخرید بهترین نخود دیم با تخفیف ویژه

نخود دیم یکی از پرمصرف‌ ترین انواع حبوبات در کشور می باشد، که در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر طعم عالی، بسیار مغذی و پرخاصیت می باشد و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. این روزها توزیع نخود دیم به صورت عمده و جزئی توسط شرکت های پخش کننده و مراکز معتبر فروش در سطح کشور انجام می شود، که به دلیل کیفیت بالا استقبال خوبی‌ از خرید آن صورت می گیرد.

توزیع نخود دیم به صورت عمده و جزئی

معرفی انواع نخود موجود در بازار داخلی

معرفی انواع نخود موجود در بازار داخلی نخود در انواع مختلف مانند دوخان، سه خان، ریز و درشت، نخود مخصوص فلافل و .. در بازار داخلی مشاهده می شود، که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی می باشند و از نظر قیمت تا حدودی با هم متفاوت هستند. به طور مثال نخود دوخان و سه خان دارای اندازه ای درشت بوده و سایز بزرگی دارند. این محصول بیشترین تولید را در استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است که به صورت دیم و آبی کشت و پرورش داده می شود.

در این خطه از کشور به دلیل شرایط اقلیمی مساعد و خاک حاصلخیز مرغوب تربن انواع نخود تولید می شوند. نخود فلافلی دارای اندازه ای ریز می باشد و قیمت ارزان تری نسبت به نخود های دیگر دارد ‌و یکی از نخود های پرفروش در کشور محسوب می شود، که در پخت انواع فلافل درجه یک و خوشمزه استفاده می گردد. نخود دیم با‌کیفیت بسیار زود پز بوده و به صورت ارگانیک تولید و عرضه می گردد. نخود دیم مرغوب علاوه بر خوش طعم بودن از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار است و سرشار از پروتئین، مواد معدنی، فیبر و همچنین ویتامین های مورد نیاز برای بدن می باشد.

مصرف نخود می تواند، به تقویت عضلات و ماهیچه ها کمک نموده و در تقویت سیستم ایمنی بدن هم مؤثر باشد. این محصول به کاهش کلسترول خون کمک کرده و باعث سلامت قلب و عروق می شود، همچنین به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک‌ می کند. نخود در انواع غذاها و خوراک های مختلف ایرانی و خارجی مانند انواع آش، فلافل، آبگوشت، خورشت ها و .. استفاده می شود. ‌

پارامترهای مهم در تعیین کیفیت نخود

پارامترهای مهم در تعیین کیفیت نخود پارامتر های مختلفی در تعیین کیفیت‌ انواع نخود تأثیر گذار می باشند، که از مهمترین این موارد می توان به نحوه کشت و پرورش، محل تولید، نحوه رسیدگی و مراقبت اشاره کرد، همچنین چگونگی برداشت و بسته بندی این محصول هم بر کیفیت آن تأثیر گذار است. مسلما مراقبت های صحیح در زمان کاشت، داشت و برداشت نقش موثری در کیفیت نخود دارد و پس از برداشت هم باید در بسته بندی مناسب قرار داده شود.

این محصول در کارخانه های تولید کننده به بهترین شکل سورت و تمیز می گردد. تمامی ضایعات و ناخالصی ها از آن جداسازی می شود، که این کار به وسیله دستگاه مجهز و اتوماتیک سورتینگ انجام می گردد. پس از آماده سازی، نخود در بسته بندی های سلفونی و پاکتی محکم و بادوام قرار داده می شود، که این امر در حفظ کیفیت و پیشگیری از نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل بسته بسیار مؤثر است همچنین در روی لیبل تمامی مشخصات محصول به صورت کامل و خوانا درج می شود، تا مشتری بتواند با خیالی آسوده اقدام به خرید نماید.

نخود با‌کیفیت و درجه یک عاری از هرگونه خرابی و آفت زدگی است و دارای رنگی کرم و روشن می باشد، همچنین خیلی سریع، نرم و پخته می شود و در بسته های شیک و استاندارد‌ به صورت گرمی، کیلویی و فله ای با بهترین کیفیت‌ ارائه می شود.

عمده مشکلات صادرات نخود در کشور

عمده مشکلات صادرات نخود در کشور کشور ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع حبوبات از جمله نخود می باشد، که با توجه به شرایط آب و هوایی موجود در کشور، بهترین نخود در کشور ما تولید می شود. بسیاری از مشتریان در بازار های خارجی نیز، به دلیل کیفیت و مرغوب این نخود خواهان خرید آن می باشند، که امروزه با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و بی ثباتی در بازار، صادرات این محصول با مشکل مواجه بوده است و به مانند سابق نمی توان انواع نخود را در شرایط مناسب و با هزینه های کم صادر کرد.

البته تورمات و تحریم های جدید ایران هم نقش موثری در کاهش صادرات این محصول داشته، که امید است، با برطرف شدن مشکلات اقتصادی در کشور، بتوان مانند گذشته، بهترین نخود را به خارج از کشور صادر کرد و از این طریق ارز مورد نیاز کشورمان را نیز تامین کرد. نحوه صادرات نخود به این صورت است، که باید این محصول ویژگی ها و خصوصیات لازم را برای صادرات داشته باشد، یعنی از نظر کیفیت، طعم، اندازه‌ و نوع بسته بندی بتواند تاییدیه های لازم را به دست آورد.

پس از کسب مجوز از سازمان های مربوطه آماده ارسال به گمرکات مرزی ایران می شود و در آنجا پس از پرداخت هزینه های مربوط به انبارداری، ترخیص کاری و ورودی گمرک راهی بازارهای مقصد می‌شود. صادرات انواع نخود می‌تواند به رونق کسب و کار کمک‌ نموده و باعث افزایش درآمدزایی و اشتغال زایی در کشور شود.

خرید بهترین نخود دیم با تخفیف ویژه

خرید بهترین نخود دیم با تخفیف ویژه در حال حاضر راه های زیادی برای خرید و فروش نخود دیم در بازار وجود دارد که مشتری همیشه ساده ترین راه را برای خرید انتخاب می کند و با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها و یا کشاورزان، این محصول را با کمترین هزینه و در تناژ بالا خریداری می کند. مشتریان کلی انواع نخود معمولا از رستوران ها، شرکت های صادر کننده و .. می باشند.

یکی‌ دیگر از مناسب ترین راه ها، برای خرید بهترین نخود با تخفیف ویژه ورود به سایت های خرید اینترنتی معتبر است، که با توجه به مهیا بودن شرایط ایده‌ آل و آسان، مشتری می تواند در اسرع وقت نسبت به خرید محصول مورد نظر، اقدام نماید و پس از واریز وجه و ثبت کردن سفارش، محصول به نشانی خریدار ارسال می شود، که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد بسیار حائز اهمیت است.

البته این روش در شرایط اقتصادی موجود در بازار و شیوع کرونا بهترین گزینه برای خرید انواع‌ نخود محسوب می شود، چون دیگر نیازی به حضور در فروشگاه نمی باشد و با توجه به مزیت های زیاد و دسترسی داشتن عده زیادی از مردم به اینترنت و فضای مجازی، خرید آنلاین بسیار پررونق‌ شده است و طرفداران بسیاری در شهرهای مختلف کشور دارد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.