مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید کننده نخود پاییزه در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود کشت پاییزه و بهارهبرترین برند های تولیدی نخود در ایران

نخود یکی از حبوبات شناخته شده است که در همه خانه ها به راحتی پیدا می‌شود. کشت نخود به دو روش بهاره و پاییزه انجام می‌شود که هر یک تکنیک ها و روش های خاص خود را دارند نخود پاییزه در اواخر فصل پاییز کاشته می‌شود و در برابر سرما و آفت می‌تواند مقاومت بیشتر از خود نشان دهد.

تولید کننده نخود پاییزه در کشور

تفاوت نخود کشت پاییزه و بهاره

تفاوت نخود کشت پاییزه و بهارهنخود محصولی است که هم به صورت دیم و هم آبی کشت و تولید می‌شود علاوه بر آن شامل دو نوع کشت پاییزه و بهاره می‌شود کشت نخود پاییزه در اواخر پاییز کاشته می‌شود اما کشت بهاره در اوایل بهار کاشته می‌شود.

از تفاوت های این دو نوع کشت علاوه بر این که کشت نخود پاییزه نسبت به کشت نخود بهاره مقاوم تر است در فصل برداشت کشت نخود پاییزه زودتر از کشت نخود بهاره به مرحله برداشت می‌رسد و قابل برداشت است.

کشت نخود پاییزه نسبت به کشت نخود بهاره دارای بوته های بزرگتری می باشد که میتواند ثمر بیشتری داشته باشد. قیمت نخود پاییزه با نخود بهاره تفاوتی ندارد و در بازار های حبوبات می‌توان هر دو را با قیمت یکسان خرید کرد.

از برتری های کاشت نخود پاییزه نسبت به نخود بهاره می‌توان گفت که نخود پاییزه کمتر خسارت پذیر است و برای کشاورز و تولید کننده آن به صرفه تر می‌باشد. مدت زمان رشد نخود پاییزه نسبت به نخود بهاره بیشتر است. نخود پاییزه به این دلیل که در فصل پاییز کاشته می‌شود و تا فصل تابستان ریشه هایش در خاک قرار دارند نسبت به نخود بهاره سخت تر از زمین جدا می‌شود.

برترین برند های تولیدی نخود در ایران

برترین برند های تولیدی نخود در ایران تولید نخود در کشور ایران مربوط به استان های کرمانشاه و لرستان می باشد چرا که هر ساله بخش عظیم نخود های پاییزه و بهاره در این دو استان تامین و عرضه می‌شود و در اختیار بازار های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

بسته بندی محصول نخود و برند آن تاثیر بسیاری در فروش آن دارد برترین برند ها باید حتما استاندارد باشند تا مورد توجه بازار حبوبات و مشتریان قرار بگیرند به طور معمول استان های تولید کننده نخود خود نیز دارای بهترین برند ها می‌باشند که مورد توجه بازار های داخلی و حتی بازار های خارجی قرار می‌گیرند.

نخود های پاییزه و همچنین نخود های بهاره به صورت فله از کشاورزان و تولید کنندگان نخود خریداری می‌شود که بخش از آن به صورت فله در بازار های داخلی به فروش می‌رسد و بخش اعظم دیگر آن به کشور های همسایه صادر می‌شود و همچنین بخش دیگری از آن بسته بندی شده و با برند های متفاوت از یکدیگر وارد بازار حبوبات می‌شود و در اختیار مصرف کنندگان مختلف قرار می‌گیرد.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.