مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید کلی بهترین نخود ریز کرمانشاه با حذف واسطه ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای خرید بهترین نوع نخودمیزان خرید و فروش نخود در سال گذشتهاطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازارقیمت ویژه نخود ریز کرمانشاه در فروشگاه های بزرگ

نخود ریز کرمانشاه به صورت کیلویی و بسته بندی در فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد. با حذف واسطه‌ ها قیمت کاهش چشمگیری پیدا کرده است زیرا هر چه تعداد واسطه ها افزایش پیدا کند هر کدام از آن ها و برای آنکه سودی به دست آورند درصدی روی قیمت می‌افزایند ولی زمانی که محصول از تولید کننده به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برسد و قیمت مناسب می باشد.

خرید کلی بهترین نخود ریز از کرمانشاه با حذف واسطه ها

نکاتی برای خرید بهترین نوع نخود

نکاتی برای خرید بهترین نوع نخود نخود از حبوباتی به شمار می‌رود که خواص بسیار زیادی دارد و توصیه می شود حتماً در برنامه‌ های غذایی از آن استفاده کنید اما آنچه اهمیت دارد این است که شما باید با کیفیت‌ ترین نخود را تهیه کنید که در این قسمت نکاتی را به شما ارائه می دهیم تا در خرید دچار مشکل نشوید:

  • برای خرید به ریز و درشت بودن نخود توجه کنید زیرا اهمیت بسیار زیادی هم در قیمت و هم در زمان پخت دارد، هر چه نخود ریز تر باشد در زمان کمتری پخته می‌شود و برعکس و اگر نخود های ریز و درشت با هم مخلوط باشد موقع پخت، نیمی از آن ها پخته می شود و نیمی دیگر نپخته است.
  • دقت کنید که قیمت نخود بسته‌ بندی و کیلویی متفاوت است زیرا زمانی که شما به صورت بسته بندی محصول را تهیه می‌کنید مجبور هستید که هزینه بسته بندی آن محصول را پرداخت کنید.
  • نخود های بسته بندی بهداشتی تر هستند زیرا در معرض گرد و غبار مستقیم قرار نمی‌گیرند اما نخود کیلویی گرد و غبار بیشتری دارد و هنگامی که آن را می‌خرید بهتر است که چند بار آن را بشویید تا کاملاً تمیز شود.
  • بهترین نخود نباید آشغال یا سنگریزه داشته باشد و گرد و غبار آن نباید بیش از اندازه باشد.
  • رنگ نخود با کیفیت زرد پررنگ است و کاملاً سالم است و شکسته و خرد شده نیست، اگر نخود خرد شده باشد کیفیت ندارد، نخود تازه نباید نرم باشد و با یک فشار کوچک نشکند.
  • نخود با کیفیت کاملاً سالم است و حشرات به آن حمله نکرده اند و دچار آفت نیست، البته بعد از آن که خرید کردید نحوه نگهداری شما در حفظ کیفیت نخود تاثیر بسیار زیادی دارد که حتماً باید در مکان کاملا خشک، بدون حشرات موذی و بدون نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.
  • دقت کنید که نخود کشت امسال و سال گذشته قیمت متفاوتی دارد و با توجه به جنبه های مختلف این خود در بازار موجود است به شکل ظاهری نخود توجه کنید تا اشتباه خرید نکنید.
  • نکته دیگر برای خرید حبوبات این است که حتماً از مراکز قابل اعتماد خرید کنید.
لازم به ذکر است که با وجود نخود روس که از لحاظ قیمت که پایینترین نرخ را در بازار حبوبات دارد، بیشتر مصرف کنندگان از نخود ریز کرمانشاه جهت تهیه کردن فلافل استفاده می کنند به این جهت که هم زودپز است و هم خوش طعم

میزان خرید و فروش نخود در سال گذشته

میزان خرید و فروش نخود در سال گذشته به علت اینکه مصرف حبوبات توسط پزشکان توصیه می شود و می تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر باشد خرید و فروش نخود رونق بسیار خوبی دارد.نخود از محصولات صادراتی به حساب می‌آید که در این قسمت چگونگی صادرات آن را به شما خواهیم گفت:

  • همانطور که در قسمت پایین انواع نخود نام برده شد هر کدام از مدل های آن را به صورت جداگانه صادر می‌کنند.
  • تولید کنندگان باید تولیدات را افزایش دهند تا پاسخگویی نیاز بازار داخل و خارج باشد و در خرید و فروش مشکل کمبود ایجاد نشود.
  • امروز به دلیل اینکه آگاهی مردم روز به روز افزایش پیدا می‌کند و با فواید نخود بیشتر آشنا می شود خرید و فروش این محصول نیز افزایش پیدا می‌کند و رونق خوبی دارد.

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازار

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود موجود در بازار نخود از دانه های خوراکی و حبوبات به حساب می آید و در راستای باقالا است و هر دو سال یکبار به همراه گندم و جو در یک زمین کشت می شود، تولید نخود در ایران در اکثر مناطق انجام می شود که در شهر های لرستان و کرمانشاه کشتی بیشتری دارد.در بازار انواع مختلف نخود وجود دارد که در این قسمت شما را با آن آشنا خواهیم کرد:

  • قبل از آنکه انواع نخود را نام ببریم به این نکته اشاره می کنیم که همه نخود ها به دو ساعت زمان برای پخته شدن احتیاج دارند و بهتر است که قبل از آنکه آن را بپذیرد حدود چند ساعت در آب بخیسانید تا زمان پخت آن کاهش پیدا کند و با مصرف آن دچار نفخ نشوید.
  • یکی از آن انواع آن نخود تک خان است که درشت‌ ترین نخود ایرانی به حساب می‌آید و حدود ۱۰ میلیمتر ابعاد دارد.
  • نوع دیگر آن نخود دو خان است که این نخود ترکیب ۵۰ به ۵۰ درصدی است یعنی سایز آن بین ۸ و ۹ میلی متر می باشد.
  • نخود فلافلی بسیار ریز است و به عوان ریز ترین نخود شناخته شده است و ابعاد آن ۴ تا ۶ میلی متر می باشد و همانطور که از اسم آن مشخص است برای درست کردن فلافل که از نخود ریز کرمانشاه استفاده می شود مناسب است.
  • و آخرین نوع آن نخود سه خوان می باشد که ترکیب ۳۰به ۳۰ درصد دارد یعنی سایز های ۷ و ۸ و ۹ میلی متری دارد.
  • شاخص گلوکز نخود پایین است به این معنی که باعث می شود قند خون کنترل شود.
  • انواع نخود بر اساس رنگ به سه دسته نخود سفید نخود زرد نخود سیاه تقسیم می‌شود که در بازار هر سه نوع آن موجود است.
  • نخود سفید و زرد جزع نخود لپه هستند که در آذربایجان غربی می شود و نخود سیاه در همدان کشت می شود‌.
  • با توجه به انواع نخود که در بالا به آن اشاره شد، اگر چه از نظر شکل ظاهری با هم متفاوت هستند اما از لحاظ خواص و فواید و نحوه کاشت کاملاً یکسان می باشد، و از همه ی انواع آن در همه غذا هایی که نیاز به نخود دارد می توانید استفاده کنید.

قیمت ویژه نخود ریز کرمانشاه در فروشگاه های بزرگ

قیمت ویژه نخود ریز کرمانشاه در فروشگاه های بزرگ نخود ریز کرمانشاه از بهترین نخود ها می باشد که در فروشگاه های اینترنتی به صورت مستقیم به فروش می‌ رسد اگر به صورت آنلاین خرید کنید می‌توانید محصول را با قیمت مناسب به همراه تخفیفات ویژه و دریافت خدمات دیگر دریافت نمایید و ارسال محصول به درب خانه شما انجام خواهد شد، اگر به صورت کیلویی و عمده خرید کنید قیمت بسیار مناسب تر است.

همان طور که می‌دانید در بازار نوسانات زیادی وجود دارد که مانع از ثابت ماندن قیمت می‌شود به همین دلیل ما نمی توانیم قیمت دقیق را در این قسمت درج کنیم، برای شما بهترین نخود را فراهم کردیم و به شما اطمینان می دهیم که از خرید رضایت کامل را بدست می آورید زیرا مشتریان قبلی ما رضایت داشتند و به ما اعتماد کردند.به دست آوردن رضایت شما برای ما یک افتخار بزرگ است.

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.