مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عرضه بهترین نخود تازه امسال (۱۴۰۰)

آنچه در این مقاله می خوانید...

تهیه و فروش نخود توسط شرکت حبوباتتهیه و فروش نخود توسط شرکت حبوباتراههای تشخیص نخود تازه امسال (۱۴۰۰) از نخود کهنهقیمت نخود تازه امسال
نخود تازه امسال (1400)

نخود تازه امسال (۱۴۰۰) در اواخر فصل بهار قابل برداشت است که توسط شرکتهای خرید و فروش نخود خریداری می شوند. مشتریان گرامی چنانچه برای انواع نخود تازه امسال (۱۴۰۰) تمایل به خرید دارید می توانید از طریق شماره ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰ با تیم فروش بازرگانی حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

تهیه و فروش نخود توسط شرکت حبوبات

تهیه و فروش نخود توسط شرکت حبوبات

 

تهیه و فروش نخود توسط شرکت حبوبات انجام می شود. این مرکز فروش بهترین نخود تازه را بدون واسطه از کشاورزان خریداری می کند. تشخیص نخود تازه امسال (۱۴۰۰) از نخود کهنه پارساله کار سختی است زیرا در موقع پخت نخود تشخیص داده می شود. برای اطمینان از خرید نخود تازه به صورت فله و بسته بندی، این محصول را از شرکتها و مراکز فروش معتبر خریداری نمایید.

راههای تشخیص نخود تازه امسال (۱۴۰۰) از نخود کهنه

معمولا تشخیص این محصول کار راحتی نیست. این تشخیص توسط افراد خبره داده می شود اما نکاتی که باید در هنگام خرید نخود تازه رعایت شود برای شما شرح می دهیم.

  1. رنگ نخود باید روشن باشد اگر نخود به رنگ تیره باشد و یا سبز رنگ باشد ممکن است کهنه باشد.
  2. سوراخ و حشره زده نباشد. نخود تازه عاری از کرم خوردگی می باشد
  3. سطح نخود چروک نداشته باشد. نخود تازه سطح صاف دارد
  4. نخود شکسته ندارد
  5. نخود تازه امسال زود پز بوده و نیازی به پختن زیاد ندارد.
  6. بدون خاک و سنگریزه بوده و ضایعاتی در آن دیده نمی شود
  7. رگه تلخی در زمان پخت ندارد
ما در بازرگانی حبوبات آسیال به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می کنیم که بهترین نخود تازه امسال را از این مرکز فروش انجام دهید. نخود درجه ۱ و مرغوب از بهترین مزارع کرمانشاه در این شرکت تهیه و توزیع می شود

قیمت نخود تازه امسال

قیمت نخود تازه معمولا در شش ماهه اول هرسال ارزانتر از شش ماهه دوم است و این به دلیل برداشت نخود تازه از مزارع کرمانشاه است. همانطور که اشاره کردیم در شش ماهه اول هر سال نخود فراوانی وارد بازار حبوبات می شود که این امر باعث می شود که خرید و فروش نخود تازه با قیمت کف بازار صورت بگیرد. بهترین زمان برای خرید نخود در فصل تابستان و اواخر بهار است.

برای قیمت روز نخود کرمانشاه با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید

اگر نخود تازه امسال را در موقع فصل برداشت با حجم و تناژ بالا خریداری نمایید با قیمت بسیار مناسبتر می توانید آن را تهیه کنید. این مرکز فروش نخود بسته بندی شده و سایز بندی شده را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. لازم به ذکر می باشد نخودها در بسته بندی ۳۰ کیلویی قرار دارند ولی به درخواست مشتریان بسته بندی نخود در وزن دلخواه بارگیری می شود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.