مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش انواع نخود خوراکی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود خوراکی چیست و چه انواعی دارد؟مشخصات نخود خوراکی درجه یکنحوه سفارش و خرید از سایت
نخود خوراکی

اگر برای خرید عمده نخود خوراکی نمی دانید از کدام مرکز فروش معتبری خرید کنید، و یا اطلاعات زیادی درباره نوع و تهیه این محصول ندارید به شما پیشنهاد می کنم این مطلب را تا انتها بخوانید.

نخود خوراکی چیست و چه انواعی دارد؟

نخود خوراکی

نخود خوراکی، به نخودی میگویند که بتوان از آن در پخت انواع غذاها استفاده کرد. به عنوان مثال: آبگوشت، آش رشته، هوموس و…

شاید بپرسید به غیر از نخود خوراکی، نخود غیر خوراکی هم وجود دارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله. نخود غیر خوراکی هم وجود دارد و متاسفانه خریداران و مصرف کنندگان در شناخت این نوع از نخود ها اطلاعات کافی ندارند.

بعضی از نخود ها ظاهر خوبی دارند، اما در واقع برای پخت مناسب نیستند و ناپز هستند. یعنی هر مقدار که این نخود را بپزید باز هم نرم و مطلوب و خوش طعم نیست. از این محصول برای خوراک دام استفاده می شود.

نوع دیگری از نخود وجود دارد که مناسب کشت است و به آن نخود بذری می گویند. نخود بذری پس از اینکه قدرت نامیه آن آزمایش شد، برای ضدعفونی و سم زنی به انبار می رود. که پس از ضدعفونی کردن به هیچ عنوان مورد مصرف قرار نمیگیرد.

نخود شکسته شده و سبز رنگ هم در دسته نخودهای غیر خوراکی قرار می گیرند. از نخود شکسته برای آرد نخود استفاده می شود.

نخود خوراکی را با دستگاه سورتینگ، سایز بندی می کنند. سایز های نخود بر اساس میلیمتر اندازه گیری می کنند و با نامهای دوخان و سه خان در بازار به فروش می رود.

مشخصات نخود خوراکی درجه یک

مشخصات نخود خوراکی

در این قسمت به مشخصات نخود خوب و درجه یک می پردازیم تا مشتریان از این اطلاعات بهره برده و یک محصول خود را به درستی انتخاب نمایند

  1. نخود خوراکی باید رنگ زرد مایل به کرمی داشته باشد
  2. سطح نخود خوراکی درجه یک دارای چین و چروک است
  3. دانه باید وزن تقریبا سنگینی نسبت به اندازه خود داشته باشد
  4. پوسته پوسته نشده باشد
  5. تقریبا از دانه های درشت باشد
  6. زودپز باشد و در زمان پخت عطر خوبی داشته باشد
  7. سوراخ نداشته باشد
  8. شکسته و سبز رنگ نباشد
البته در خرید اینترنتی نمی توان این مشخصات را مطمئن شد، پس برای اینکه یک خرید عالی و مشتری پسندی داشته باشید باید از مراکزی خرید کنید که سابقه طولانی در خرید و فروش این محصول دارند.

مراکز فروش معتبر سعی در راضی نگه داشتن مشتری خود را دارند و بهترین محصول را به مشتریان خود عرضه می کنند. علاوه بر این، مراکز فروش به دلیل مکان مشخص شده، از اعتبار بیشتری در بازار حبوبات برخوردار هستند و با اطمینان خاطر بیشتری می توان به آنها اعتماد کرده و یک معامله خوبی را رقم بزنید

نحوه سفارش و خرید از سایت

اگر تا بحال خرید اینترنتی انجام نداده اید، و خرید از طریق سایت را انجام نمیدهید، می توانید خرید اول را به مرکز فروش رجوع کنید. از نزدیک کارخانه سورتینگ نخود را ببینید و با مدیران فروش جلسه حضوری داشته باشید. مطمئن باشید بعد از اولین خرید از این شرکت، معاملات دیگر را به روش اینترنتی انجام خواهید داد.

چنانچه قصد خرید حضوری از این شرکت را دارید می توانی با شماره درج شده در سایت جهت دریافت دقیق آدرس کارخانه  تماس بگیرید. اما اگر خرید اینترنتی را مورد تایید می دانید از طریق این  سایت و یا واتساپ می توانید با عوامل شرکت در ارتباط باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.