مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروش ویژه نخود سه خان کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان کرمانشاه چه ویژگی هایی دارد؟اندازه های نخود کرمانشاهیخرید انواع نخود سه خان کرمانشاه
تامین نخود دو خان عمده

نخود سه خان کرمانشاه، بهترین و مرغوب ترین شکل نخود است که اندازه بزرگی داشته و به نخود آبگوشتی معروف است. این نخود علاوه بر تامین بازار داخلی کشور، به خارج از کشور نیز صادر می شود و یکی از محصولات ارزآور ایران است. فروش ویژه نخود سه خان کرمانشاه که معروف ترین نخود ایران است، از طریق این فروشگاه اینترنتی صورت می پذیرد. محصولی تازه، باکیفیت و خوش پخت همراه با قیمتی مناسب را می توانید از اینجا سفارش دهید.

فروش ویژه نخود سه خان کرمانشاه

نخود سه خان کرمانشاه چه ویژگی هایی دارد؟

نخود سه خان کرمانشاه چه ویژگی هایی دارد؟ حبوبات، دانه های خوراکی گیاهان هستند که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و بخشی مهم از هرم تغذیه انسان را تشکیل می دهند. حبوبات، خانواده گسترده ای دارد که نخود یکی از آن هاست. نخود دارای طبع گرم و خشک است و همچون سایر اعضای خانواده اش، سرشار از ویتامین، فیبر و مواد معدنی مفید است. پروتئین گیاهی نخود بیش از سایر حبوبات است. چربی بسیار کمی داشته و در عین حال کالری بالایی دارد.

کلسیم، پتاسیم و منیزیم به میزان بسیار خوبی در این دانه کوچک انباشته شده است. پتاسیم در تنظیم فشار خون و کاهش سکته های مغزی تاثیر بالایی داشته و کمبود منیزیم باعث اختلال در رشد، گرفتگی عضلات، مشکلات قلبی و … می شود.

این دانه کوچک و بسیار مفید بومی کشورمان است و ایران اصلی ترین کشور تولید کننده نخود در دنیاست و بهترین نوع نخود دنیا هم در کرمانشاه خودمان به بار می نشیند. شرایط محیطی کرمانشاه، بستری مناسب برای کشت نخود فراهم کرده است و هر ساله دو نوبت نخود از زمین های کشاورزی این منطقه برداشت می شود. کشت پاییزه محصول پر بارتری نسبت به کشت بهاره نخود دارد. نخود های برداشت شده از این منطقه، از نظر کیفیت بی نظیر هستند.

اندازه های نخود کرمانشاهی

نخود کرمانشاهی بر اساس قطر دانه آن به سه گروه تفکیک می شود؛ نخود دو خان، سه خان و فلافلی. نخود دوخان، دانه هایی درشت با قطر ۸ و ۹ و گاها ۱۰ میلیمتر هستند. قطر دانه های نخود دوخان ۷، ۸ و ۹ میلیمتر بوده و نخود های با قطر ۸ میلیمتر بیشترین فراوانی را در این نخود دارند. نخود هایی با قطر ۵ و ۶ میلیمتر و ریز تر هم به عنوان نخود فلافلی مطرح می شوند.

نخود سه خان با توجه به اندازه متوسط و قیمت مناسب بیشترین میزان فروش در بازار را دارد. کیفیت هر سه نخود از نظر پخت و ارزش غذایی یکسان است و تنها اندازه آن ها با هم متفاوت است. نخود سه خان، خوش پخت بوده و طعم خوبی دارد. با توجه به آب و خاک بی نظیر و غنی منطقه کرمانشاه، این نخود سرشار از مواد معدنی مفید بوده و ارزش غذایی بالایی دارد. در کشت این نخود از کود های شیمیایی استفاده نشده و محصولی ارگانیک، سالم و طبیعی است.

خرید انواع نخود سه خان کرمانشاه

خرید انواع نخود سه خان کرمانشاه خرید نخود سه خان کرمانشاه توسط جهاد کشاورزی و شرکت های خصوصی انجام می شود. این مراکز محصول خریداری شده را به صورت عمده در اختیار بنکداران و عمده فروشان حبوبات در مناطق مختلف کشور قرار می دهند. مازاد این محصول نیز برای صادرات در نظر گرفته می شود. فروش نخود سه خان کرمانشاهی به صورت بسته بندی و برند شده به مشتریان خارجی هم می تواند باعث ارز آوری خوبی برای کشور شود.

انواع نخود سه خان کرمانشاه در فروشگاه های اینترنتی معتبر هم عرضه می شود که برای خرید محصول در شرایط فعلی، گزینه بسیار مناسبی هستند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.