مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت، خرید و فروش عمده نخود درهم کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

 ارزیابی کیفیت نخود درهم کرمانشاهقیمت انواع نخود کرمانشاهفروش کلی و جزئی نخود کرمانشاهفروش حضوری و غیر حضوری نخود درهم کرمانشاه
توزیع نخود فله درشت صادراتی در تهران

نخود درهم کرمانشاه در شرکت بازرگانی آسیال به قیمت عمده با حجم بالا خرید و فروش می شود. نخود درهم یکی از پر فروش ترین انوع نخود می باشد که نسبت به دیگر انواع نخود که دارای سایز بندی هستند از قیمت ارزانتری برخوردار است. مشتریان گرامی می توانید سقف سفارش این محصول در این مرکز فروش، تا ۳۰۰ تن را ثبت نمایید.

 ارزیابی کیفیت نخود درهم کرمانشاه

نخود درهم کرمانشاه

در ابتدا به این موضوع می پردازیم که نخود درهم به چه نخودی می گویند؟ چرا او را با نام نخود لشکری می خوانند؟چه تفاوتهایی با نخود سایز بندی شده و در هم وجود دارد؟

نخود در هم که از نامش پیداست یعنی ریز و درشت نخود با هم است. نخود پس از برداشت توسط کشاورز به کارخانه بوجاری می رود. پس از شن گیری و گرفتن ضایعات نخود، آنرا بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند. علت نامگذاری این نخود به نخود لشگری هم همین است.

تفاوت نخود سایز بندی شده با نخود درهم در این است که نخود سایز بندی شده ریز و درشت آن جدا می شود و هر کدام از این سایزها با قیمت متفاوتی به بازار عرضه می شود. نخود ریز که نخود فلافلی است با کمترین قیمت و نخود درشت که سایز ۱۰ می باشد با بالاترین قیمت به فروش می رسد.

یکی از مشکلات نخود درهم در پخت این محصول است که به علت هم سایز نبودن نخود بعضی زودپز و بعضی دیر پز می باشد. اگر بخواهیم نخود را مدت زمان زیادی بپزیم استفاده از این نخود بلا مانع است ولی اگر به زمان محدودی برای پخت غذا احتیاج داریم بهتر است از نخود سایز بندی شده و یک دست استفاده کنیم.

قیمت انواع نخود کرمانشاه

قیمت انواع نخود کرمانشاه

همانطور که در بخش قبل توضیح مختصری دادیم،قیمت هر سایز به نسبت ریز و درشتی آن بستگی دارد. که در ادامه انواع سایز بندی نخود را خواهیم گفت.

انواع سایز نخود: 

  • نخود سایز ۱۰ یا نخود تک خان صادراتی
  • نخود سایز ۸-۹ و یا نخود دوخان
  • نخود سایز ۷-۸-۹ و یا نخود سه خان
  • نخود سایز ۵-۶ و یا نخود فلافلی
  • نخود سایز ۴-۵ و نوع دیگر نخود فلافلی

هر کدام از سایزهای نامبرده دارای قیمت متفاوتی هستند. مثلا سایز ۱۰ که مخصوص صادرات است از قیمتی بیشتر از سایز ۸-۹ به فروش می رسد. در سالهای اخیر به علت نوسان قیمت در بازار حبوبات، قیمت گذاری هفتگی و حتی روزانه انجام می شد. با بالا رفتن ارز و هزینه های تولید،قیمت محصولات رشد چشمگیری پیدا کردند.

مشتریان گرامی برای خرید و اطلاع از قیمت به روز شده انواع نخود کرمانشاه، می توانید با این مجموعه از طریق همین سایت ارتباط بگیرید.

فروش کلی و جزئی نخود کرمانشاه

در این مرکز فروش نخود به صورت کلی و جزئی انجام می شود. حداقل فروش نخود کرمانشاه در این مجموعه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو می باشد. قیمت تمام شده نخود جزئی، مانند نخود کلی و عمده محاسبه می شود. فروش در کیسه های ۳۰ کیلویی صادراتی می باشد. در صورت درخواست مشتری در کیسه های ۴۰و ۵۰ کیلویی ارسال می گردد.

فروش حضوری و غیر حضوری نخود درهم کرمانشاه

از روشهای خرید و فروش می توان به دو روش اشاره کرد.

  1. روش حضوری
  2. روش غیر حضوری و یا اینترنتی

هر دو روش در حال حاضر توسط تاجران و خریداران انجام می شود. اما روش حضوری در سالهای اخیر به دلیل وجود بیماری های خطر ناک و آلودگی هوا و خطرات جاده ای رو به کاهش است. لذا روش غیر حضوری و یا اینترنتی از روشهای خرید و فروش در حال رونق گرفتن می باشد.بیشتر خریداران نه تنها در خرید حبوبات و یا مواد غذایی بلکه برای تمامی مایحتاج روزانه خود از روش اینترنتی استفاده می کنند.

سایتهای قابل اعتماد که سابقه چند ساله در بازار اینترنتی دارند، بهترین گزینه برای انجام معاملات می باشند.

برای ثبت سفارش خود می توانید فرم سایت را پر کنید و یا با شماره درج شده در سایت با شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.