مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت و خرید نخود سفید درشت ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود سفید درشتقیمت و خرید نخود درشتبازار عمده فروش نخود
قیمت و خرید نخود درشت

نخود سفید درشت کرمانشاه یکی از بهترین انواع نخود کرمانشاه می باشد که از خرید و فروش بالایی برخوردار است. این نوع از نخود به دلیل فروش بالا و البته مصرف زیاد آن در مراکز فروش از قیمت مناسبی برخوردار است.

مشخصات نخود سفید درشت

نخود سفید درشت یکی از انواع نخود هاست که مشتریان بسیار زیادی در بازار مصرف دارد. از این رو کشاورزان سعی دارند که از بهترین بذر نخود در کشت استفاده کنند تا در زمان فروش محصول، سود خوبی به دست آورند.برای اینکه بخواهبم یک خرید خوبی داشته باشیم باید اطلاعاتی در مورد این محصول به دست بیاوریم.

خصوصیات نخود سفید درشت:

  • دانه درشتی داشته باشد
  • به راحتی دو لپه نشود
  • رنگ زرد مایل به کرم داشته باشد
  • سوراخ شده و کرم خورده نباشد
  • زودپز باشد
  • تازه و کشت همان سال باشد

هر نخود که این خصوصیات را داشته باشد بدون شک بهترین نوع نخود است. اما گاهی نمی توان از نزدیک نوع نخود را تشخیص داد، یا خریدار نمی تواند به مرکز فروش برای تهیه محصول برود.

یکی از راههای خرید محصول، خرید اینترنتی است که بهترین راه یک معامله خوب، خرید از مراکز فروش معتبری هست که سالیان زیادی در بستر اینترنت اقدام به فروش محصولات می کنند.

قیمت و خرید نخود درشت

 

 

قیمت و خرید نخود درشت

قیمت نخود در فصول سال تغییر زیادی دارد. اگر قصد خرید نخود را دارید بهتر است که در زمان برداشت نخود اقدام به خرید کنید. خرید در زمان برداشت محصول و با تناژ بالا می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد. علاوه بر این مسئله، مقایسه قیمت نخود همان سال با سال گذشته اش، می توان به این دلیل افزایش قیمت پی برد که نوسانات ارز تاثیر بسزایی بر روی قیمت این محصول دارد.

دلالان در بازار حبوبات از تاثیرات افزایش قیمت بی تاثیر نیستند. پس سعی کنید خرید عمده نخود را مستقیم و بدون واسطه از تامین کننده دست اول بگیرید.

بازار عمده فروش نخود

بزرگترین تامین کننده نخود در غرب کشور

نخود عمدتا در کرمانشاه کشت و پرورش داده می شود، پس می توان بزرگترین بازار عمده فروشان نخود را در کرمانشاه یافت. به دلیل اینکه کرمانشاه مهد تولید انواع نخود مرغوب کشور هست پس می توان با قیمت بسیار مناسب خرید کرد و برای صادرات نخود، از بازار عمده کرمانشاه استفاده کرد.

این مراکز فروش نخود را مستقیم از کشاورزان خریداری می کنند و با سورتینگ نخود به سایزهای متفاوتی بسته بندی می کنند و به سراسر کشور ارسال می شود. تمامی این عمده فروشها علاوه بر فروش حضوری در بازار اینترنتی و به وسیله شبکه های اجتماعی و سایت محصولات خو را بفروش می رسانند.

پس می توان با خیالی آسوده محصول مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش داده و در اسرع وقت در مکان مورد نظر تحویل بگیرید. چنانچه قصد خرید از شرکت بازرگانی حبوبات آسیال را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام به خرید کنید و یا اگر خرید حضوری انجام می دهید با مشاوران فروش برای هماهنگی ارتباط بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.