مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود بهاره و نخود پاییزه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود بهاره و پاییزهخرید نخود از مراکز معتبرمرکز فروش حبوبات آسیال

در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت نخود بهاره و نخود پاییزه صحبت کنیم، همچنین عوامل تعیین کننده قیمت هر نوع نخود، و تفاوتهای این دو نوع محصول! با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید

قیمت نخود بهاره و پاییزه

انواع نخود دیم پاییزه

قیمت نخود بهاره و پاییزه که برای مصرف خوراکی در بازار هست کمی متفاوت می باشد. رنگ نخود بهاره کمی روشنتر از نخود پاییزه هست و این بخاطر نوع کشت این محصول می باشد. نخود بهاره که از نامش پیداست در فصل بهار و به دو روش آبی و دیمی کشت می شود. این محصول به دلیل کشت در فصل بهار معمولا دانه درشتتری دارد، و رنگ آن نخودی روشن است.

این نوع نخود دستکاری ژنتیکی ندارد ولی انواعی از آن به وسیله کشاورزان کشت می شود. نخود گوران یکی از انواع نخود بهاره است که در منطقه ای از کرمانشاه با نام گوران کشت می شود، که دانه درشت و زود پز بودن از نشانه های این نوع نخود است.

اما نخود پاییزه، در پاییز کشت می شود و انواع مختلفی از آن در دسترس است. این نوع نخود رنگ زرد بیشتری نسبت به نخود بهاره دارد و در سایزهای مختلفی کشت و پرورش داده می شود. این محصول در زمان مشخص شده ای در پاییز کشت می شود، رقم های منصور و عادل از بهترین نخودهای پاییزه هستند که تفاوت قیمت زیادی در بازار دارند.

نخود عادل تقریبا نخود ریز و متوسطی هست اما نخود منصور از دانه هایی با سایز متوسط و درشت درست شده اند. سایز نخود از مهمترین عامل قیمت گذاری نخود است که باعث تفاوت قیمت نخود بهاره و پاییزه در بازار می شود.

تفاوتهایی که نوشته شد، تاثیر زیادی در قیمت نخود دارند، برای اطلاع از قیمت انواع نخود بهاره و پاییزه می توانید مشاوره و راهنمایی از این مرکز فروش دریافت کنید.

خرید نخود از مراکز معتبر

خریدار انواع نخود کرمانشاه

خرید نخود از مراکز معتبر به دلایلی مطمِئن و مقرون به صرفه تر است

  1. مراکز معتبر بسته به نیاز مشتری اقدام به فروش محصول و با قیمت مناسب می کنند
  2. نوع نخود عرضه شده با معیارهای محصول مورد نظر خریدار مطابقت دارد
  3. به علت مکان فروش مشخص، امکان عودت، در صورت ناراضی بودن محصول خریداری شده وجود دارد.
  4. می توان از تجربه و همراهی مدیریت شرکت، جهت خرید، حمل و نقل، و صادرات کالا به کشورهای دیگر استفاده نمود.
  5. نوع نخود برای مشتری قابل تشخیص نیست، این مراکز نوع نخود را دقیق به مشتری نشان داده و از تقلب اجتناب می کنند. بنابراین می توان با خیالی آسوده از خرید خود مطمئن شوید.

شما مشتریان محترم می توانید جهت قیمت دقیق و به روز انواع نخود با سایزها و بسته بندی مختلف جهت خرید و یا صادرات با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش حبوبات آسیال

فروش آنلاین انواع نخود

بازرگانی آسیال با یک دهه سابقه در فروش نخود ممتاز کرمانشاه، محصولات خود را به تمامی شهرهای ایران ارسال کرده، علاوه بر نخود خوراکی، انواع نخود بذری جهت کشت در این مرکز فروش وجود دارد، چنانچه قصد خرید نخود با کیفیت و سایز بندی شده هستید با مدیریت این شرکت در ارتباط باشید، همچنین جهت کشت و پرورش نخود بذری می توانید مشاوره و راهنمایی از این مرکز دریافت کنید.

برای ارتباط با مدیریت شرکت بازرگانی و مشاوره، با شماره درج شده در قسمت مشاوره و فروش ارتباط بگیرید. و یا می توانید فرم سایت را پر کنید تا در اسرع وقت با شما ارتباط گرفته شود.

راههای ارتباطی

  • تلگرام
  • اینستاگرام
  • روبیکا
  • واتساپ

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.