مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود کرمانشاه در پاییز ۱۴۰۱ + قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نخود کرمانشاه از مراکز فروش عمدهلیست قیمت روز (۱۴۰۱) انواع نخود در عمده فروشیمزیت خرید نخود در تابستان و پاییزخرید جزئی یا خرید کلی کدام بهتر است؟
خرید نخود کرمانشاه در پاییز 1401 +قیمت

با به اتمام رسیدن فصل برداشت نخود و با فرا رسیدن فصل پاییز، خرید نخود کرمانشاه توسط مصرف کنندگان به اوج خود می رسد. از آنجا که کرمانشاه قطب تولید نخود در کشور می باشد، همواره خریداران عمده این محصول جهت رفع نیاز بازار به نخود فروشی های عمده این استان مراجعه می کنند. فروش نخود کرمانشاه به دو روش صورت می گیرد؛ خرید آنلاین و خرید حضوری و سنتی. در خرید آنلاین که بیشتر تجار و مشتریانی که در عرصه تجارت الکترونیک فعالیت دارند از این روش استفاده می کنند و حجم های قابل توجهی انواع نخود را از مراکز فروش کرمانشاه خریداری می نمایند.

خرید نخود کرمانشاه از مراکز فروش عمده

خرید نخود کرمانشاه از مراکز فروش عمده

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، عمده فروشی ها و مراکز فروش تناژی نخود در استان کرمانشاه حضور دارند. تجار و مشتریان برای خرید مقرون به صرفه باید به این مراکز مراجعه نمایند. در مراکز فروش عمده انواع نخود از سایز درشت تا سایز ریز با حجم بالا موجود است و خرید نخود کرمانشاه از این مراکز علاوه بر قیمت مناسب آن به دلیل دور زدن دلالان، می توانید از نزدیک نخود را بررسی کرده و نسبت به بازار مصرف در شهر و یا کشور هدف صادراتی نوع نخود انتخابی خود را خریداری کنید.

فروش عمده نخود در کشورهای دیگر برای صادر کنندگان سود آور بوده و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد. این مزیت تنها در خرید بی واسطه از مراکز فروش عمده نخود در کرمانشاه می باشد که تجار از این فرصت به خوبی نهایت استفاده از این روش را می برند.

بهترین زمان خرید نخود کرمانشاه در فصل تابستان و اوایل فصل پاییز می باشد؛ زیرا در این زمان قیمت نخود در پایین ترین نرخ سالانه خود قرار دارد و خرید با حجم بالا حتی شامل تخفیف های خوبی از طرف فروشنده به خریدار می شود. نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی قرار دارد و قیمت هر سایز به نسبت ریز و درشتی آن با سایزهای دیگر متفاوت می باشد که برای تهیه کردن نخود باید اطلاعات کافی را در این رابطه داشته باشید.

لیست قیمت روز (۱۴۰۱) انواع نخود در عمده فروشی

لیست قیمت روز(1401) انواع نخود در عمده فروشی

قیمت نخود کرمانشاه در امسال (۱۴۰۱) مانند سالهای گذشته با افزایش همراه بود. یکی از دلایل این افزایش صادرات نخود کرمانشاه به کشورهای همسایه می باشد. از دلایل دیگر افزایش قیمت نخود می توان به:

  • شروع صادرات
  • بالا رفتن ارز و به طبع گران شدن نرخ حبوبات
  • میزان عرضه و تقاضا
  • کیفیت محصول تازه برداشت شده

البته قیمت نخود به نسبت دیگر حبوبات از تورم کمتری برخوردار بوده است و این به دلیل تولید فراوان این محصول می باشد. این عوامل تنها برخی از دلایل افزایش قیمت نخود در بازار امسال بوده است. برای کنترل قیمت روز نخود کرمانشاه می توان به عواملی چون، خرید نخود سایز بندی شده و خرید بی واسطه می توان اشاره کرد.

سایز نخود تاثیر فراوانی در تعیین قیمت نخود دارد و قیمت این محصول بر اساس سایز نخود تغییر چشمگیری دارد.

  • سایز ۱۰ یا نخود تک خان (صادراتی)
  • سایز ۸و۹ یا نخود دوخان (آشی،آبگوشتی)
  • سایز ۷و۸و۹ یا نخود سه خان (آبگوشتی،لب لبی)
  • سایز ۵و۶ یا فلافلی (لپه ای، نخودچی)

هر کدام از انواع سایز بندی شده نخود، قیمتهای متفاوتی دارد که این سایز بندی بر اساس میلیمتر می باشد. کمترین قیمت مربوط به نخود فلافلی است که دانه ریزی دارد و در تهیه فلافل و نخودچی و لپه کاربرد فراوانی دارد.  بیشترین قیمت نخود شامل نخود تک خان صادراتی است. همانطور که از نامش پیداست به علت نرخ بالای نخود تک خان، جهت صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، امارات، عمان و ترکیه از این سایز استفاده می شود. نخود های آشی و آبگوشتی بیشترین مصرف را در بازار داخل دارند که از قیمت متوسطی برخوردارند.

به دلیل نوسان بازار انواع نخود، قیمت این محصول هر روز در حال تغییر می باشد. برای دریافت قیمت روز انواع نخود کرمانشاه با این مرکز فروش از طریق همین سایت ارتباط بگیرید.

مزیت خرید نخود در تابستان و پاییز

خرید عمده نخود در تابستان و پاییز مزیتهایی دارد که ما به آن اشاره می کنیم.

  1. نخود بدون ضایعات و کرم خوردگی می باشد
  2. با قیمت مناسبی می توان این محصول را تهیه کرد
  3. انواع نخود در بازار به وفور وجود دارد

کشت نخود پاییزه و برداشت آن در اوایل فصل تابستان، و کشت نخود بهاره و زمان برداشت آن در مرداد و شهریور باعث فراوانی نخود در بازار و شکسته شدن نرخ این محصول می باشد. بیشتر صادرات نخود در فصل برداشت نخود اتفاق می افتد و کشورهای منطقه که از کشت و تولید این محصول محروم هستند از وارد کنندگان بالقوه نخود کرمانشاه محسوب می شوند.

نخود کرمانشاه علاوه بر صادرات نخود خام به علت در صد پروتئین بالایی دارد جهت آرد نخود استفاده زیادی از آن می شود. این محصول برای زنان باردار و ورزشکاران یک مکمل قوی محسوب می شود که از نخود منصور تولید شده در کرمانشاه تهیه می گردد.

خرید جزئی یا خرید کلی کدام بهتر است؟

خرید کلی و جزئی هر کدام جهت مصرف این محصول در مکانهای مختلف متفاوت است. اگر مغازه دار هستید می توانید برای تهیه این محصول به مراکز فروش مراجعه نمود که در فضای مجازی به فروش آنلاین نخود می پردازند. اما اگر تاجر و یا شرکت پخش عمده این محصول را دارید، بهتر است به کارخانه تولید انواع نخود سایز بندی شده مراجعه کنید. خرید تناژ بالا از کارخانه سورتینگ  نخود، هزینه های اضافی حمل و نقل و بارگیری و … را کم کرده و سود دوچندان را نصیب مشتریان می کند.

برای خرید کلی و جزئی نیازی به مراجعه به دفاتر فروش نخود ندارید و تمامی مراکز فروش و کارخانه های تولیدی دارای سایتهای معتبر فروش هستند که می توانید با اطمینان کامل محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

شرکت حبوبات آسیال با چندین سال سابقه فروش انواع نخود ( تک خان، دو خان، سه خان، فلافلی) و همچنین نخودهای بذری پایه بلند، به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.  این مجموعه یکی از مراکز فروش عمده در کرمانشاه است که با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه اقدام به ارسال این محصولات به سراسر ایران می نماید.

علاوه بر فعالیت این مجموعه در بازار داخل آماده همکاری با تجار گرامی جهت صادر نمودن بهترین نخود صادراتی به بازار های هدف می باشد. برای سفارش می توانید مستقیم با تیم فروش این شرکت تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.