مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات نخود سفید به امارات و عمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سفید چیست و صادرات نخود سفید در چه وضعیتی است؟بیشترین صادرات نخود ایرانی به کدام کشورهاست؟بزرگترین تامین کننده نخود در غرب کشورمیزان تامین انواع نخود کرمانشاه در بازرگانی آسیالخرید آنلاین نخود سفید صادراتی
صادرات نخود سفید به امارات و عمان

صادرات نخود سفید به کشورهای امارات (Emirates) و عمان (Oman) با حجم بالا از این مرکز فروش انجام می شود. نخود ریز و نخود درشت علاوه بر امارات و عمان به کشورهایی نظیر عراق، قطر، ترکیه، روسیه، افغانستان، پاکستان، ارمنستان هر ساله به مقدار فراوان توسط تجار صادر می شود. مرغوبیت نخود ایرانی علاوه بر بازار داخل مشتریان زیادی را در خارج از مرزها خواهان خود کرده است.

نخود سفید چیست و صادرات نخود سفید در چه وضعیتی است؟

نخود سفید چیست؟

نخود سفید نخودی است که دانه درشتی دارد و همچنین رنگ نخود سفید، کرمی روشن است. این محصول زودپز بوده و طعم لذیذی در هنگام پخت دارد. نخود سفید یکی از پر رونق ترین حبوبات صادراتی به شمار می رود. تقریبا تمامی نخود صادراتی از نوع نخود سفید می باشد. ویژگیهای منحصر به فرد نخود سفید باعث شده که مشتریان در کشورهای همسایه و حتی نقاطی از اروپا و آمریکا از مصرف کنندگان دائم این محصول باشند.

صادرات نخود سفید ایرانی به کشورهای عربی از زمانهای دور وجود داشته و عراق یکی از کشورهای مصرف کننده قدیمی نخود سفید می باشد. صادرات نخود همواره آزاد بوده ولی در زمان کمبود این محصول در داخل که معمولا بر اثر خشکسالی و یا صادرات بی رویه اتفاق می افتد، برای مدتی صادرات آن را متوقف می کنند.

بیشترین صادرات نخود ایرانی به کدام کشورهاست؟

در حال حاضر بازار عراق برای واردات این محصول بسیار داغ می باشد. بعد از عراق، افغانستان و پاکستان از وارد کنندگان بزرگ نخود ایرانی هستند. کشور امارات به دلیل نداشتن شرایط کافی برای تولید حبوبات و حتی مواد غذایی مجبور به واردات حبوبات و مواد غذایی می باشد. بیشترین حبوباتی که از ایران صادر می شود نخود و لوبیا سفید می باشد.

صادرات نخود سفید در سایزهای ۸-۹ و ۷-۸-۹ با تناژ بالا انجام می شود و حجم قابل توجهی از نخود سفید در بازارهای هدف صادراتی به فروش می رود. صادرات نخود زمانی اتفاق می افتد که بتواند بازار داخل را تامین کند در غیر این صورت صادرات این محصول ممنوع می شود.

ممکن است که بر اثر صادرات بی رویه با کمبود شدید نخود در کشور مواجه شویم که این مسئله باعث بالا رفتن قیمت نخود در کشور می شود . معمولا در چنین مواقعی برای ثبات قیمت در بازار حبوبات با واردات نخود آرژانتین و روسیه موافقت می شود ؛ البته تا زمانی که نخود تولید شده در کشور بازار مصرف را پوشش دهد واردات نخود را لغو می کنند.

بزرگترین تامین کننده نخود در غرب کشور

بزرگترین تامین کننده نخود در غرب کشور

کرمانشاه یکی از استانهای تولید کننده نخود در کشور می باشد که هرساله مقدار فراوانی نخود تولیدی را به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می کند. تامین کنندگان زیادی در خرید و فروش انواع نخود در کرمانشاه فعال هستند. تامین کنندگان کوچک و بزرگ در شهر های کرمانشاه اقدام به صادرات انواع نخود ایرانی به کشورهای منطقه می کنند. این مرکز فروش یکی از بزرگترین تامین کنندگان نخود در استان می باشد که انواع نخود ریز و درشت، نخود زرد و سفید در سایزهای مختلف و در کیسه های ۳۰ کیلویی به نقاط کشور و حتی بازارهای برون مرزی ارسال می کند . مشتریان گرامی می توانند جهت سفارش محصول خود با این مرکز فروش از طریق همین سایت اقدام نمایند.

میزان تامین انواع نخود کرمانشاه در بازرگانی آسیال

درخواست خرید نخود معمولا از اواخر خرداد شروع می شود این روند تا روزهای آخر سال ادامه دارد.تامین کنندگان نخود در استان کرمانشاه نخود خشک را از کشاورزان خریداری می نمایند و در اسرع وقت به کارخانه بوجاری و سورتینگ می برند و در آنجا نخود را سایز بندی و بسته بندی می کنند و به انبار می برند.

به دلیل درخواست فراوان مشتریان داخلی و خارجی معمولا نخودها زمان زیادی در انبار نمی ماند همچنین ارسال محصول از طرف تامین کنندگان برای مشتری ملزم به واریزی وجه می باشد، اولویت با مشتریانی است که پرداخت وجه زود تری انجام داده اند. در مرکز فروش حبوبات آسیال نخود دوخان، نخود سه خان، نخود فلافلی و نخود تک خان با حجم بالا قابل عرضه می باشد. انواع نخود در این مرکز پخش تا حجم ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن قابل سفارش است. خریداران می توانند  تنها با شماره گیری شماره سایت، ثبت سفارش خود را در این مرکز فروش انجام دهند.

خرید آنلاین نخود سفید صادراتی

خرید های آنلاین در تمامی محصولات در حال گسترش است. برای تهیه محصولی نیازی به سفر کردن و مراجعه کردن به مراکز فروش نمی باشد. فروشندگان عمده نخود در استان کرمانشاه از اعتبار فراوانی برخوردار هستند. این فروشندگان سابقه چندین ساله در خرید و فروش نخود در بازار حبوبات دارند. علاوه بر این خرید از طریق سایت های خصوصی به مشتریان اطمینان بیشتری می دهد. از این سایت جهت خرید نخود صادراتی می توانید فرم سایت را پر کنید تا در اسرع وقت تیم فروش  شرکت حبوبات آسیال با شما ارتباط بگیرند و یا مستقیم با مدیریت این مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.