مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نمایندگی فروش نخود و لوبیا در یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش انواع نخودفروش انواع لوبیا در شرکت حبوبات آسیالنوع بسته بندی محصولات این مرکز فروشحداقل و حداکثر سفارش از نمایندگی فروش نخود و لوبیانحوه سفارش و مدت زمان ارسال محصول
نمایندگی فروش نخود و لوبیا در یزد

نمایندگی فروش نخود و لوبیا در یزد، بهترین و درشتترین حبوبات را در بازار یزد به صورت عمده عرضه می کند. این مرکز فروش نخود و لوبیا را با قیمت ارزان به مشتریان ارائه می دهد. برای اطلاع دقیق از ارائه انواع محصولات توسط بازرگانی آسیال تا انتهای این مطلب را با دقت بخوانید.

فروش انواع نخود

فروش انواع نخود

حتما می دانید که نخود انواع مختلفی دارد. علاوه بر اینکه این محصول خوراکی می باشد، برای بذر هم استفاده می شود. در چند سال گذشته نخود برداشت شده از مزارع را بوجاری می کردند و به همان شکل در بازار به فروش می رساندند. که اغلب به نخود لشکری یا درهم معروف هست. اما امروزه به لطف پیشرفتهایی که در تکنولوژی صورت گرفته، نخود را پس از بوجاری به کارخانه های سایز بندی می برند و در آنجا سایزهای نخود را از هم جدا می کنند. این سایز بندی بر اساس میلیمتر می باشد.

سایزهای نخود به این شکل است که شروع آن از ۱۰ میلیمتر است و به ۴ میلیمتر ختم می شود به این صورت که ریزترین نوع آن که برای فلافل و لپه استفاده می شود از سایز ۶-۵ و یا ۵-۴ میلیمتر تهیه می شود.

دیگر انواع نخود عبارتند از:

  1. نخود درشت تک خان با سایز ۱۰ میلیمتر
  2. دوخان آبگوشتی با سایز ۹-۸ و یا ۸-۷ میلیمتر
  3. نخود سه خان با سایز های ۹-۸-۷ و یا ۸-۷-۶ میلیمتر

نخود دوخان و نخود سه خان از پرفروشترین نوع نخود هستند. که در تهیه انواع آبگوشت و غذاهای محلی و آشها از آنها استفاده می کنند. نخود تک خان ۱۰ میلیمتر هم که درشتترین نخود است بیشتر برای صادرات استفاده می شود.

تمامی انواع نخود را می توانید از این مجموعه خریداری نمایید.انواع نخود توسط شرکت حبوبات آسیال  با حجم بالا خرید و فروش می شود.

فروش انواع لوبیا در شرکت حبوبات آسیال

فروش انواع لوبیا در شرکت حبوبات آسیال

لوبیا هم مانند نخود دارای انواع مختلفی می باشد. لوبیا با پروتئین بالایی که دارد می توان جایگزین خوبی برای گوشت باشد به همین دلیل است که یکی از پر مصرف ترین حبوبات به شمار می آید. تنوع بالای این محصول باعث شده در غذاهای گوناگون استفاده زیادی از آن بشود.علاوه بر این خود لوبیا یک غذای کامل محسوب می شود.انواع لوبیا شامل:

  1. لوبیای قرمز
  2. لوبیا قرمز کپسولی
  3. لوبیای سفید لیزر شده
  4. لوبیا سفید کشاورزی
  5. لوبیای سیاه
  6. انواع لوبیا چیتی
  7. لوبیا عروس
  8. لوبیای چشم بلبلی و ..

فروش لوبیا در نمایندگی فروش نخود و لوبیا آسیال به صورت عمده و بسته بندی شده توزیع می شود. لوبیا لیزر شده و بوجاری شده درجه یک و مخصوص صادرات از این مرکز فروش برای تجار محترم فراهم است.

نوع بسته بندی محصولات این مرکز فروش

بسته بندی نخود و لوبیا از اهمیت خاصی برخوردار است. بسته بندی حبوبات اگر اصولی نباشد باعث خسارت فراوان به انبارداران و خریداران این محصول می شود. بنابراین مراکز خرید و فروش اهمیت فراوانی به بسته بندی محصولات خود می دهند. نوع بسته بندی ها و اماکن نگهداری آنها متفاوت است تا حبوبات از آفات احتمالی در امان باشند.

این محصولات باید در مکانهایی که از عبور کافی هوا برخوردار هستند قرار گیرند. انبارهای مراکز فروش معتبر امکانات بالایی دارند و حبوبات در بهترین حالت خود نگهداری می شوند.

این محصولات در وزن های مختلف بسته بندی می شوند. انواع نخود بسته بندی شده معمولا در کیسه های ۳۰ کیلویی می باشند؛ بسته بندی لوبیا هم در کیسه های ۲۵ کیلویی روانه بازار می شوند. این بسته بندی ها قابل تغییر است؛ چنانچه مشتری بسته بندی های دلخواه بخواهد برای ایشان اجرا خواهد شد.

“نمایندگی فروش نخود و لوبیا در یزد محصولات تازه ای که ارزش غذایی بالایی دارند را به فروش می رساند.”

حداقل و حداکثر سفارش از نمایندگی فروش نخود و لوبیا

با توجه به برداشت محصول در ماههای به خصوصی از سال عرضه و تقاضای محصولات هم از فراز و نشیب زیادی برخوردار است .فصل برداشت نخود و لوبیا معمولا از اواخر بهار تا اواخر تابستان اتفاق می افتد. تقاضا برای خرید این محصولات در این ماهها بسیار بالا می باشد و به دلیل فراوانی محصولات در بازار، فروش زیادی از سوی مراکز فروش صورت می گیرد. این امر باعث می شود قیمتها تا حدود زیادی ثبات داشته باشد.

در زمان برداشت نخود و لوبیا می توان این محصولات را با حجمهای بالا عرضه کرد. علاوه بر بازار داخل بازارهای خارجی هم تحت پوشش قرار می گیرند. بیشتر این محصولات به کشورهای همسایه صادر می شود. بهتر است کسانی که قصد خرید حبوبات را دارند در زمان برداشت اقدام به سفارش آن کنند؛ زیرا هم با قیمت مناسب و هم بار تازه و بدون ضایعات را خریداری می کنند.

معمولا بعد از فصل برداشت به دلیل حجم بالای معاملاتی که در ماههای برداشت محصول انجام گرفته، مقدار محدودی از حبوبات در انبارها موجود می باشد. این امر باعث افزایش قیمت آنها می شود. تاکید ما برای خرید مقرون به صرفه این است که در تابستان نسبت به خرید عمده حبوبات اقدام نمایید.

روشی که می توانید با استفاده از آن حبوبات را بهترین کیفیت ها خریداری کنید، استفاده از فروشگاه های معتبر می باشد. بهره گیری از فروشگاه های معتبر علاوه بر اینکه حبوباتی با کیفیت را عرضه می کنند، بلکه محصولات را با قیمتی مناسب نیز روانه بازار می کنند

حداقل سفارش نخود ۵۰۰ کیلوگرم حداکثر سفارش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن می باشد. البته لازم به ذکر است که انواع لوبیا با حداقل ۱۰۰ کیلو و حداکثر ۱۰ تن از این مجموعه قابل عرضه می باشد

نحوه سفارش و مدت زمان ارسال محصول

این روزها خرید و فروش اینترنتی جایگزین خرید و فروش سنتی و حضوری شده است. بنابراین مراکز فروش های معتبر خود را به روز نگه داشته و خود را با امکانات روز تطابق می دهند. خرید حضوری و غیر حضوری انواع نخود و لوبیا در نمایندگی فروش نخود و لوبیا در یزد امکان پذیر می باشد.

بازرگانی حبوبات آسیال یکی از بزرگترین مراکز فروش حبوبات در غرب کشور می باشد که محصولات کشاورزی را پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال می کند. مدت زمان ارسال محصولات حداکثر تا دو روز می باشد.

برای ثبت سفارش خود می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. می توانید با شماره های درج شده ارتباط بگیرید و یا فرم مربوطه را پر کنید تا مشاورین و تیم فروش حبوبات آسیال با شما تماس حاصل نمایند.

 

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.