مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تفاوت نخود دوخان و سه خان + قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود دوخان و سه خانویژگی نخود دو خان واقعیویژگی نخود سه خان واقعیمراحل ثبت سفارش محصول
تفاوت نخود دوخان و سه خان

 

چه تفاوتی بین نخود دوخان و سه خان وجود دارد؟ آیا قیمت نخود دوخان و سه خان با هم فرق دارد؟ کیفیت کدام یک برای خرید و فروش و سود بالا بهتر است؟ اگر قصد خرید نخود با قیمت ارزان را دارید می توانید از بازرگانی آسیال بهترین نوع نخود را سفارش دهید.

تفاوت نخود دوخان و سه خان

تفاوت نخود دوخان و سه خان

همانطور که میدانید دانه های ریز و درشت زیادی در نخود وجود دارد. در گذشته نخود را با پنکه تمیز میکردند و سنگ ریزه و کلوخ و غلاف خشک نخود را از آن توسط پنکه بزرگی جدا میکردند. اما ریز و درشت نخود با هم بود و از هم جدا نمیشد. تا اینکه دستگاههای سورتینگ به بازار نخود وارد شدند.

کار این دستگاههای سورتینگ جدا سازی نخود ها بر اساس اندازه میلیمتری آن بود. مثلا نخود سایز ۵و۶ میلیمتر و نخود ۸و۹ میلیمتری را با هم بسته بندی می کردند. به این سایز بندی ها دوخان می گویند.

نخود با سایزهای (۷و۸ – ۸و۹ – ۹و۱۰) را نخود دوخان می گویند که قیمت آن ها با هم متفاوت است.

اما نخود سه خان که از سایزهای (۷و۸و۹ – ۶و۷و۸) تهیه شده و قیمت های متفاوتی دارند. اصولا نخودهای دانه ریز قیمت پایینتری نسبت به نخودهای دانه درشت دارند و این امر باعث می شود قیمت نخود دوخان و سه خان با هم فرق داشته باشند.

ویژگی نخود دو خان واقعی

ویژگی نخود دوخان واقعی

نخود دوخان واقعی چه ویژگی های دارد؟ اگر جواب این سوال را بدانید قطعا در خرید نخود دوخان واقعی تردیدی ندارید. همانطور که توضیح دادیم ، نخود دوخان متشکل از نخود های سایز ۷و۸ و نخود های سایز ۸و۹ است. اما نخود دوخان واقعی از سایزهای ۸و۹ میلیمتر به صورت پنجاه پنجاه تشکیل شده است. یعنی از هر نخود سایز، به صورت مساوی مخلوط شده است.

به نخود دوخان سایز ۷و۸، نخود دوخان ضعیف می گویند که از نظر قیمت، مقداری ارزانتر است. سایز نخودها اگر ریزتر باشد در قیمت آن تاثیر گذار است.

ویژگی نخود سه خان واقعی

ویژگی نخود سه خان واقعی

نخود سه خان هم مانند نخود دوخان انواع مختلفی دارد. نوع خوب و درجه یک نخود سه خان، که به نخود سه خان واقعی معروف است از سایزهای ۷و۸و۹ میلیمتر تشکیل شده است.

این محصول پنجاه درصد از نخود از سایز ۸ تشکیل شده و سایزهای ۷و۹میلیمتر پنجاه درصد دیگر نخود سه خان واقعی را تشکیل می دهند.

اما نخود با سایزهای ۶و۷و۸ را نخود سه خان ضعیف می گویند. زیرا سایز ۶ میلیمتر این محصول باعث می شود که مقداری دانه ریز در آن دیده شود.

متاسفانه بیشتر خریداران به این اصل توجه نمیکنند و موقع قیمت گرفتن از فروشندگان، قیمت نخود با سایز واقعی را دریافت می کنند و گمان می کنند که قیمت بالایی به آنها گفته شده. توصیه می کنیم که قبل از سفارش و استعلام نخود، سایز نخود مد نظر را اعلام کنند تا فروشنده قیمت بر اساس سایزهای در خواست شده را به مشتریان اطلاع رسانی کند.

در این شرکت پخش، انواع نخود با سایزهای واقعی و ضعیف، با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. به علت خرید مستقیم نخود از کشاورزان و سورت و سایزبندی در کارخانه همین شرکت، قیمت ها سرشکن شده و با ارزانترین قیمت نسبت به شرکتهای دیگر به مشتریان ارائه می شود.

نخود سه خان را با نام های نخود آشی و نخود آبگوشتی در بازار عرضه می کنند.

مراحل ثبت سفارش محصول

فروش آنلاین انواع نخود

برای ثبت سفارش محصول مورد نظر می توانید از طریق همین سایت و شماره درج شد در آن، جهت خرید اقدام نمایید. یا می توانید فرم مربوطه در سایت را پر نمایید، در اسرع وقت با شما ارتباط خواهیم گرفت.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.