مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرجع فروش نخود درشت با قیمت ارزان در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود تولید شده در کشوردلایل موثر در افت قیمت نخودراه های شناخت نخود درشت با کیفیتخرید بی واسطه نخود درشت با بهترین کیفیت

نخود یکی از حبوبات پر مصرف در جهان است که در پخت غذا های مختلف از آن استفاده می شود، مراجع خرید نخود درشت بسیار زیاد است اما تمام آن ها مورد اعتماد نیستند، با ما همراه باشید تا بیشتر درباره نخود و نحوه خرید آن صحبت کنیم.

مرجع فروش نخود درشت با قیمت ارزان در کشور

آشنایی با انواع نخود تولید شده در کشور

آشنایی با انواع نخود تولید شده در کشور نخود ها انواع مختلفی دارند که بر اساس سایز و کیفیت آن ها طبقه بندی شده اند؛ لازم به ذکر است که نخود های درشت از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و بازار خرید و فروش نخود های درشت نسبت به نخود های ریز داغ تر است.
در ادامه به انواع نخود و ویژگی های آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • نخود فلافلی: همانطور که می دانید نخود اصلی ترین ماده برای پخت فلافل است، به علت اینکه این نخود بیشتر برای پخت فلافل استفاده می شود به نخود فلافلی معروف است؛ اندازه این نخود بین ۴ تا ۶ میلی متر است و نخود های تقریبا ریزی هستند.
  • نخود لشگری: این نخود از ریز ترین نخود های موجود در بازار استُ. همانطور که اشاره کردیم هرچه نخود بزرگ تری باشد با کیفیت تر است؛ بنابراین این نخود از ارزان ترین نخود های موجود در بازار است.
  • نخود دو خان: این نخود در اندازه های ۸ تا ۹ میلی متر می باشد، این نخود به بخاطر اندازه بیشتر در غذاهایی مانند آب گوشت استفاده می شود و به نخود آب گوشتی نیز معروف است.
  • نخود سه خان: همانطور که از نامش پیدا است این نخود نیز در سه ابعاد ۷، ۸ و ۹ میلی متری قرار دارد و جزو نخود های با کیفیت بازار است.
  • نخود چهار خان: این نوع نخود در ابعاد ۶ تا ۹ میلی متر به فروش می رسد که بی کیفیت ترین نوع آن ۶ میلی متری و بهترین نوع آن ۹ میلی متری می باشد.

تمام این نخود ها دارای مزایای زیادی برای بدن انسان می باشد و تفاوت آن ها در کیفیت نخود است؛ نخود ها برای دستگاه گوارش بسیار مفید هستند و موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش شده و از بیماری یبوست جلوگیری می کند.
همچنین نخود سرشار از فیبر است و موجب می شود فرد بعد از مصرف نخود احساس سیری کند و شما می توانید از نخود در رژیم لاغری خود استفاده کنید و وقتی گرسنه شدید مقداری نخود بخورید تا گرسنگی شما را کاملا برطرف کند.

دلایل موثر در افت قیمت نخود

دلایل موثر در افت قیمت نخود یکی از دلایل مهم افت قیمت، بی کیفیت بودن نخود است و نخود های ممتاز قیمت بیشتری نسبت به نخود های دیگر دارند و شما حق انتخاب دارید و می توانید نخود بی کیفیت ارزان خریداری کرده و یا یک نخود ممتاز بخرید.
یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بسته بندی نخود است، نخود ها اغلب در بسته بندی های ۹۰۰ گرمی عرضه می شود و قیمت مشخصی دارد، الیته کیفیت بسته بندی و جنس بسته بندی نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد؛ زیرا تهیه بسته بندی موجب افزایش قیمت نهایی می شود.

همچنین انواع نخود در فروشگاه ها به صورت کیلویی نیز عرضه می شوند که قیمت هر کیلو آن مشخص است و به کیفیت نخود مورد نظر بستگی دارد.
موضوع بعدی پاک شده بودن نخود است، اکثرا نخود های بسته بندی پاک شده هستند و آشغالی در بسته بندی دیده نمی شود و این امر موجب شده تا قیمت نخود های بسته بندی نسبت به نخود باز بیشتر باشد.
نخود ها باز دارای آشغال هستند و شما باید قبل از مصرف آشغال های آن را جدا کرده و به خوبی نخود را قبل از مصرف شست و شو دهید.

دلیل بعدی که باعث افزایش و کاهش قیمت می شود شهر تولید کننده نخود است، با کیفیت ترین نخود موجود در بازار ایران را شهر های کرمانشاه تولید می کنند.
این امر سبب می شود که قیمت نخود هایی که از کرمانشاه وارد بازار می شوند از قیمت های بالاتری برخوردار باشند.

همچنین، یک راه عالی وجود دارد که شما بتوانید انواع نخود با کیفیت شهر کرمانشاه را با قیمتی پایین خریداری کنید، این راه حل خرید عمده از مجموعه ما می باشد.
مجموعه ما برترین تامین کننده نخود کرمانشاه است و با حذف واسطه ها و فروش محصولات به صورت عمده قیمت را به حداقل ممکن رسانده است.

راه های شناخت نخود درشت با کیفیت

راه های شناخت نخود با کیفیت همانطور که در بالا اشاره کردیم یک نمونه نخود درشت با کیفیت نباید آشغال داشته باشد، در صورت خرید نخود به صورت کیلویی حتما نخود را بررسی کرده و مطمئن شوید که آشغال کمی داشته باشد.
مسئله بعدی طعم و مزه نخود است، البته این راه فقط بعد از خرید به درد می خورد و شما باید نخود را پخته و مزه آن را کاملا تست کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

موضوع بعدی زمانی است که نخود نیاز دارد تا به صورت کامل پخته شود؛ عملا ما نخود را در این زمینه به دو مدل زود پز و دیر پز دسته بندی می کنیم، سعی کنید همیشه نخود های زود پز خریداری کنید.
علاوه بر اینکه زمان کمتری برای پخت نیاز دارند از کیفیت و مزه بهتری نیز برخوردار هستند.

نخود با کیفیت رنگی تقریبا کرمی دارد و رنگ آن باید کاملا یکدست باشد و زده های سبز و یا سیاه رنگ بر روی آن دیده نشود، همچنین اندازه آن باید کاملا درشت باشد و از همه مهم تر اندازه ها کاملا یکدست باشد.
یعنی یکی نخود ۹ میلی متری و یکی دیگر ۷ میلی متری نباشد و همه آن ها به صورت یک دست در اندازه ۹ میلی متر باشند.

خرید بی واسطه نخود درشت با بهترین کیفیت

خرید بی واسطه نخود درشت با بهترین کیفیت مجموعه آسیال این امر را ممکن کرده است تا شما بتوانید با کیفیت ترین نخود درشت کرمانشاه را بصورت بی واسطه و با ارزان ترین قیمت خریداری کنید، تمامی فروش محصولات ما به صورت کاملا عمده بوده و به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

شما می توانید جهت استعلام قیمت نخود با شماره های درج شده در همین سایت تماس بگیرید.
حذف کردن واسطه بر قیمت محصول بسیار تاثیر گذار است زیرا همیشه این دلالان هستند که موجب افزایش قیمت نجومی محصولات در بازار می شوند، قیمت محصولات اغلب وابسته به تعداد دلالان است؛ هرچه محصول از دلالان بیشتری عبور کند قیمت آن نیز به مراتب افزایش می یابد.

در صورتی که هر سوالی درمورد خرید انواع نخود دارید می توانید، با شماره های مجموعه تماس گرفته تا کارشناسان ما به صورت کامل تفاوت های انواع نخود را برای شما شرح دهند تا شما بتوانید خرید بهتری داشته باشید و بعد از خرید ابراز پشیمانی نکنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.