مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود صادراتی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود صادراتی کرمانشاه در سایزهای مختلفقیمت نخود صادراتی در بازارعمده فروشی انواع نخود مرغوب کرمانشاه
عمده فروشی نخود صادراتی کرمانشاه

نخود صادراتی کرمانشاه را از کدام عمده فروشی تهیه کنیم؟ نخود صادراتی کرمانشاه شامل کدام سایز نخود می باشد؟ قیمت نخود صادراتی از عمده فروشی چگونه محاسبه می شود؟ شرکت حبوبات آسیال نخود صادراتی کرمانشاه را با قیمت عمده و با حجم بالا به تجار محترم عرضه می نماید.

نخود صادراتی کرمانشاه در سایزهای مختلف

نخود صادراتی در سایزهای مختلف

در ابتدا به این موضوع می پردازیم که نخود صادراتی باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

  1. بار امساله باشد
  2. رنگ سفیدی داشته باشد
  3. در بسته بندی صادراتی باشد
  4. نخود صادراتی باید عاری از سنگریزه و ضایعات باشد.

معمولا بیشترین سایز نخود صادراتی را سایزهای فلافلی، دوخان، و سه خان ، تشکیل می دهد. البته نخود تک خان هم از این امر مستثنی نیست اما به دلیل کم بودن این محصول در بازار بیشتر از نخود دوخان جهت صادرات استفاده می شود.

هر کدام از سایزهای نخود بازار هدف خود را دارند. مثلا نخود دوخان را به پاکستان و نخود سه خان را به افغانستان می شود صادر کرد.نخود فلافلی هم  در عراق جهت نذرهای محرم مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. با شناخت بازارهای هدف می توان نوع نخود مصرفی مورد علاقه ملتها را به آن کشور صادر کرد و ارز آوری و سود خوبی را حاصل نمود.

قیمت نخود صادراتی در بازار

قیمت نخود صادراتی در بازار

از آنجا که نخود صادراتی در اوزان ۱۰۰ تن تا ۳۰۰ تن و شاید بیشتر سفارش داده می شود،این محصول را با قیمتی پایین از عمده فروشی ها و مراکز فروش می توان تهیه کرد. قیمت مصوب شده نخود صادراتی در تمامی مراکز فروش ،یکسان است. اما شرکت حبوبات آسیال در نظر دارد نخود صادراتی کرمانشاه را پایینتر از مراکز فروش دیگر به فروش برساند. در حال حاضر قیمت انواع نخود صادراتی به این شرح است:

  • نخود فلافلی سایز ۶-۵: با قیمت ۲۲۰۰۰
  • نخود دوخان صادراتی در سایز ۹-۸: به قیمت ۲۴۰۰۰
  • نخود سه خان صادراتی در سایز ۹-۸-۷: به قیمت ۲۳۰۰۰
  • نخود تک خان صادراتی در سایز ۱۰: ۲۵۰۰۰ در این شرکت عرضه می شود.

که البته قیمت صادراتی آن در وزن های بالای ۵۰ تن به گونه دیگری محاسبه می شود. که علاوه بر سود قابل توجه برای تجار محترم، جلب رضایت مشتری ، از دغدغه های ما در فروش محصولات می باشد

عمده فروشی انواع نخود مرغوب کرمانشاه

عمده فروشی های زیادی در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، و… وجود دارند که اقدام به فروش نخود می کنند. بیشتر مشتریان نخود برای اطلاع از قیمت نخود و حتی خرید نخود به این عمده فروشی ها مراجعه می نماید و به دنبال خرید خوب و مناسبی هستند. اما بهتر است این محصول را از محل تولید نخود خریداری نمود. استان کرمانشاه به دلیل شرایط خوب آب و هوا دارای بهترین و مرغوب ترین نخود در سراسر کشور می باشد و می تواند بهترین نوع نخود و حبوبات را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.

خریداران محترم بهتر است که بدانید در تمام شهرهای ایران امکان خرید فله و بسته بندی نخود وجود دارد اما لازم به ذکر می باشد که نخود مرغوب کرمانشاه از بهترین نوع نخود تولید شده در کشور می باشد که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبتری برخوردار هست.

برای خرید انواع نخود مرغوب کرمانشاه می توانید با شرکت حبوبات آسیال در ارتباط باشید. این مرکز فروش مستقیم و بی واسطه نخود را به بازار عرضه می کند.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.