مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت لوبیا سفید مرغوب خمین

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی که قبل از خرید لوبیا باید بدانیدنکاتی که قبل از خرید لوبیا سفید باید بدانیدقیمت لوبیا سفید خمین
قیمت لوبیا سفید مرغوب خمین

قیمت لوبیا سفید مرغوب خمین در شهر های بزرگ ایران به قیمت عمده و کف بازار عرضه می گردد. نمایندگی فروش انواع حبوبات در شهرهای اصفهان،تهران، مشهد، تبریز. شیراز و …. در حال فعالیت است.  خریداران جهت تهیه محصول خود با مشاورین مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرند

نکاتی که قبل از خرید لوبیا باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید لوبیا سفید باید بدانید

کشت و تولید لوبیا سفید در اکثر شهر های ایران انجام می شود اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که لوبیا سفید در کدام شهر تولید شده است؟ و دارای چه ویژگیهایی می تواند باشد؟ اینکه این محصول در چه شهری تولید می شود بر قیمت آن تاثیر گذار است.
به جهت آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز در خمین برای پرورش حبوبات اکثر کشاورزان مایل به تولید انواع لوبیا هستند و هر ساله با حجم بالا این محصول را برداشت می کنند.

به دلیل تولید بالای این محصول، قیمت آن کاهش می یابد. این فرصتی برای خرید و فروش لوبیا در خمین به وجود می آورد. البته لازم به ذکر است قیمت لوبیا سفید بر اساس عواملی که در ادامه خواهیم گفت تعیین می شود.

  1. صادرات لوبیا سفید و واردات آن از قرقیزستان
  2. کهنه و یا نو بودن لوبیا سفید
  3. شهر تولید کننده
  4. دانه درشت و یا دانه ریز
  5. بوجاری شده و یا دستچین بودن لوبیا سفید
  6. ظاهری مشتری پسند داشته باشد
  7. زودپز و خوش طعم باشد
  8. شرایط بازار و قیمت ارز
  9. و اینکه بدون شکستگی و سوراخ باشد

این عوامل می تواند بر قیمت محصولات دیگر هم تاثیر گذار باشد همانطور که شاهد بودیم در قیمت نخود هم تاثیر داشت.قیمت لوبیا سفید بوجاری شده و دستچین با هم کمی فرق دارد به این صورت که در لوبیا سفید دستچین ، دانه ها درشت و یک دست هستند ولی در لوبیای بوجاری شده فقط ضایعات آن گرفته شده و ممکن است ریز و درشت با هم باشند.

قیمت لوبیا سفید خمین

قیمت لوبیا سفید خمین

قیمت لوبیا سفید خمین در بازار چگونه بوده است؟ آیا از قیمت لوبیا سفید معمولی و مرغوب مطلع هستید؟خرید لوبیا سفید درشت و دستچین توسط تیم بازرگانی آسیال انجام می شود. این مرکز با عرضه ی بهترین و یکدست ترین لوبیا سفید به صورت عمده و در بسته بندی های صادراتی و با قیمت مناسب در بازار فعالیت دارد.قیمت این محصول در شهرهایی مثل الیگودرز، ازنا، خمین، و .. ارزانتر است واین به دلیل تولید زیاد لوبیا در این مناطق است. البته استانهایی مانند کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، قزوین و زنجان هم در تولید لوبیا مشغول هستند ولی کیفیت و قیمت آن متفاوت است.

در حال حاضر قیمت لوبیا سفید تناژ بوجاری شده در حدود ۱۶۵۰۰ تومان است ولی به دلیل نوسانات ارزی و بازار، این قیمت در حال تغییر است برای اطلاع دقیق قیمتها با مشاورین ارتباط بگیرید.

به دلیل فروش لوبیا سفید با حجم بالا در این مرکز فروش قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. از مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند با واحد فروش بازرگانی آسیال ارتباط بگیرند

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.