مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

حراج فوق العاده نخود دیم کرمانشاه در مراکز فروش

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخودخواص مفید نخود دیم کرمانشاهآشنایی با انواع نخود از نظر کیفیتنحوه صادرات نخود به کشورهای همسایهعرضه بی واسطه نخود دیم کرمانشاه درجه یک

کرمانشاه یکی از تولیدکنندگان بزرگ نخود در کشور است که به دلیل شرایط کشت مناسب، حجم انبوهی از این محصول، سالانه وارد بازارهای داخل و خارج از کشور می شود. هم اکنون حراج فوق‌العاده نخود دیم کرمانشاه را در مراکز فروش شاهدیم و این محصول را با قیمت ارزان به فروش می رسانیم. این فروشگاه، محصول درجه یک و با کیفیت را در حجم بالایی در اختیار تجار و بازرگانان داخلی و خارجی قرار می دهد. در واقع خرید عمده از این مرکز، کمک می کند تا مشتریان بتوانند محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب دریافت کرده و از طریق فروش آن، به سود بالایی دسترسی داشته باشند. این فروشگاه، یکی از بزرگترین توزیع کنندگان و فعالان در زمینه خرید و فروش نخود بوده که تمامی محصولات خود را به صورت عمده عرضه می نماید.

حراج فوق العاده نخود دیم در فروشگاه های کرمانشاه

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود

اطلاعاتی مفید درباره انواع نخود نخود دیم کرمانشاه از جمله حبوبات بسیار پرمصرف در ایران است و این محصول، در بازارهای خارجی نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در واقع این نخودها بر اساس نوع، سایز و محل کشت تقسیم بندی می شوند که از نظر سایز و اندازه، می‌توان آنها را به نخود تک خان الی ۴ خان، نخود فلافلی و نخود لشکری تقسیم بندی کرد که هر کدام از این محصولات، دارای ویژگی های خاصی می باشند و در ادامه، به بررسی کیفیت هر کدام از این محصولات، خواهیم پرداخت.

نخود تک خان: در واقع جزء بزرگترین انواع نخودهاست که اندازه آن ۱۰ میلیمتر است و به عنوان نخود مجلسی شناخته می شود.

نخود دو خان: اندازه آن حدودا ۸ یا ۹ میلیمتر می باشد و معمولا این محصول را نخود آبگوشتی نیز می نامند.

نخود سه خان: دارای سه سایز از نخودها یعنی ۷، ۸ و ۹ میلیمتر می باشد.

نخود چهار خان: ترکیب نخودهایی از سایز ۶ تا ۹ میلیمتر می باشد.

نخود فلافلی: به اندازه ۴ تا ۶ میلیمتر بوده و برای درست کردن فلافل، گزینه مناسبی است. این نوع در نخود دیم کرمانشاه بسیار یافت می شود.

نخود لشکری: بسیار ریز بوده و کیفیت آن در حد پایینی قرار دارد.

خواص مفید نخود دیم کرمانشاه

نکته مهمی که ذکر آن را ضروری می دانیم، این است که نخود دیم کرمانشاه ، دارای خواص فراوانی هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نخود به دلیل میزان فیبر بالا، برای تنظیم دستگاه گوارش و رفع مشکلات گوارشی نظیر یبوست، بسیار مفید بوده و به هضم بهتر غذا کمک می کند. مصرف نخود سبب می شود که فرد تا مدت زیادی، احساس سیری کند و علاقه ای به خوردن تنقلات نداشته باشد، از همین رو خوردن نخود برای آن دسته از افرادی که به دنبال لاغری هستند، بسیار توصیه می شود.

نخود دیم کرمانشاه سبب سلامت قلب می شود و با باز کردن رگ های خونی، از انسداد شرایین و ابتلا به بیماری های قلبی – عروقی جلوگیری می کند. این محصول برای سفت شدن دندان ها و استحکام استخوان ها نیز بسیار مفید بوده و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

آشنایی با انواع نخود از نظر کیفیت

آشنایی با انواع نخود از نظر کیفیت همانطور که در بالا اشاره کردیم، انواع نخود در ایران وجود دارند. از محصولات خارجی موجود در بازار می توان به نخودهای هندی، آرژانتینی، ترکیه ای، آمریکایی و کانادایی اشاره کرد. بر اساس بررسی‌هایی که انجام شده، نخود ایرانی به خصوص نوع نخود دیم کرمانشاه، بهترین گزینه برای ذائقه ایرانیان است که اندازه درشت تری داشته و نسبت به سایر محصولات ذکر شده، طعم بهتری دارد.

اما در بین نخودهای خارجی، نخود آرژانتینی از لحاظ کیفیت، در سطح بالایی قرار دارد و همانند نخودهای ایرانی طعم لذیذی داشته و واردات آنها نیز نسبت به سایر نمونه ها، بیشتر است. اگر بخواهیم نخودها را از لحاظ کیفی دسته بندی کنیم، باید به ترتیب، آنها را نام برد که شامل نخود تک خان، دوخان، سه خان، چهار خان و فلافلی است.

در این میان، نخود تک خان، کیفیت بسیار بالایی داشته و سایز آن درشت است و طعمی بسیار عالی دارد. نخودهای ریز که به آنها خود فلافلی گفته می‌شود، کیفیت پایین تری نسبت به سایر محصولات دارند و بیشتر به جهت تولید فلافل به کار گرفته می‌شوند.

توجه داشته باشید که برای دسته بندی محصولات بر اساس کیفیت، باید ویژگی هایی همچون نداشتن ضایعات، شفافیت، رنگ روشن، سایز و اندازه، زودپز بودن و … را نیز در نظر داشت که می توان به کمک این ویژگی ها، کیفیت محصول را ‌سنجید. به عنوان توضیحات تکمیلی، لازم به ذکر است که نخود باکیفیت ایرانی، دارای سایز درشت بوده، رنگ آن روشن است و شفافیت خاصی دارد. همچنین فاقد گرد و غبار و آلودگی بوده و زمان پخت آن کوتاه است. میزان ضایعاتی که در این محصول وجود دارد، بسیار کم و ناچیز می باشد و پس از سورتینگ و بسته بندی، روانه بازار می گردد. البته می توان نخود پاک شده را به صورت کیلویی، با ارزانترین قیمت تهیه نمود.

نحوه صادرات نخود به کشورهای همسایه

نحوه صادرات نخود به کشورهای همسایه مراحل صادرات نخود نیز همانند سایر محصولات و مواد غذایی می باشند که در این مطلب آنها را به اختصار توضیح خواهیم داد تا اگر جزء تجار تازه کار هستید، اطلاعات کامل و دقیقی را در این خصوص، کسب کنید.

قبل از صادرات، بازاریاب های با تجربه، به کشورهای متقاضی مراجعه نموده تا به بررسی نیاز آنها و کسب اطلاعات لازم در این زمینه بپردازند. سپس تولید کننده بر اساس نیاز کشور متقاضی، محصول را تولید و در بسته بندی مناسب قرار می دهد که البته بسته بندی خوب، نقش مهمی در فروش بالای کالا دارد. از آنجا که نخود، یک ماده غذایی و خوراکی است و با سلامت مصرف کنندگان رابطه مستقیمی دارد، باید در بسته بندی بهداشتی قرار گیرد.

محصولات از کارخانه بارگیری شده و در کانتینرهای مخصوص قرار گرفته و وارد مرز می شوند و پس از طی کردن مراحل گمرک و ترخیص، به روش زمینی، دریایی یا هوایی، به کشورهای مورد نظر ارسال می گردند.

عرضه بی واسطه نخود دیم کرمانشاه درجه یک

عرضه بی واسطه نخود دیم درجه یک در کرمانشاه عرضه بی واسطه نخود دیم کرمانشاه، به صورت درجه یک و عمده انجام شده و سپس به تمام نقاط ایران و در نهایت به کشورهای خارجی نیز، ارسال می شود. در عرضه بی واسطه، همانطور که از نام آن مشخص است، تمامی واسطه و دلالان، حذف شده و قیمت محصول، بسیار کاهش می یابد.

مجموعه ما در این عرصه فعالیت دارد و فروش محصولات به قیمت تولیدی، حذف دلالان و واسطه ها در خرید و فروش، ارائه اطلاعات کافی در خصوص محصول، دسترسی به سایت فروش در تمامی ساعات شبانه روز و مشاوره و راهنمایی مشتریان، بخشی از خدماتی است که این مرکز ارائه می دهد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.