مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود آبگوشتی فله ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرق نخود آبگوشتی با نخودچیانواع نخودهای آبگوشتی درجه یکشرکت فروش نخود آبگوشتی فله ای
بازار فروش نخود خورشتی محلی

نوسانات بازار حبوبات موجب شده تا عده زیادی به صورت روزانه برای اطلاع از قیمت نخود آبگوشتی فله ای و دیگر محصولات پرفروش با چالش روبرو شوند. از این رو ما به عنوان بزرگترین تامین کننده آنلاین این محصولات بر آن شدیم تا به بررسی بازار نخود و عوامل تاثیرگذار بر افزایش یا کاهش قیمت آن بپردازیم.

قیمت نخود آبگوشتی فله ای

فرق نخود آبگوشتی با نخودچی

فرق نخود آبگوشتی با نخودچی همانگونه که می دانید نخود یکی از پرمصرف ترین انواع حبوبات در بازار ایران است. از این دانه گیاهی برای تهیه انواع غذاهای سنتی مانند آبگوشت، غذاهای سریع مثل فلافل و برخی آجیل ها مانند نخودچی استفاده می کنند. این عوامل موجب شده اند تا ارقام مختلفی از این محصول به بازار عرضه شوند که برخی تولید داخل و برخی دیگر وارداتی هستند. بدون شک نخود کرمانشاه با درجه کیفی بالا نمونه ای پرطرفدار از تولیدات داخلی به شمار می رود که در رقم های مختلف ریز و درشت، آبگوشتی و … به صورت فله ای، سورت و بسته بندی شده به بازار عرضه می شود.

توجه کنید که یکی از تفاوت های مهم نخود آبگوشتی با نوع مناسب آن برای تهیه نخودچی، سایز آنها است. رقم های آبگوشتی سایز درشت تری دارند و معمولاً اندکی دیرپز هستند. به این معنی که بافت آنها سفت تر بوده و برای آماده شدن باید مدت زمان زیادی پخته شوند.

البته نوع بذر، شرایط محیطی، شیوه های کاشت و حتی میزان آبیاری در طول دوره رشد گیاه، نقش مهمی در تعیین درجه کیفی و مرغوبیت انواع نخود خواهد داشت. با توجه به این موارد می توان گفت که تهیه نخود آبگوشتی مرغوب کار چندان راحتی نیست و برای این امر باید به دنبال تامین کننده مطمئن و شرکت های پخش محلی باشید.

انواع نخودهای آبگوشتی درجه یک

انواعی از نخود های آبگوشتی درجه یک توسط فروشندگان در بازار حبوبات به فروش می رسانند که کمتر کسی از آن با خبر است. نخودها بر اساس میلیمتر سایز بندی می شوند. سایز بندی نخود از ۳ میلیمتر شروع می شود و به ۱۰ میلیمتر ختم می گردد.

نخود آبگوشتی یا نخود سه خان، از سایزهای (۷و۸و۹) و یا (۶و۷و۸) تهیه شده اند. علاوه بر تفاوت سایز، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. از این رو مشتریان در هنگام خرید ممکن است با قیمت های متفاوتی روبه رو شوند و شاید برای آن ها سوال باشد که چرا قیمتها با هم فرق دارند. ریز و درشتی نخود تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد، مثلا اگر نخود ریز خریداری کنید قیمت ارزانتری دارد ولی اگر درشت باشد، قیمت بالاتر دارد. در هنگام خرید نخود سه خان یا آبگوشتی حتما سایز نخود را از فروشنده بپرسید.

اما هر دوی این سایزها از بهترین نخودها می باشند. نخودهای سه خان که بیشتر از نخود بهاره تهیه می شود معمولا زودپز بوده و زمان کمتری نیاز به پختن دارد. این یکی از دلایل پر فروش بودن نخود آبگوشتی است و دلیل دیگر آن قیمت مناسب می باشد.

شرکت فروش نخود آبگوشتی فله ای

شرکت فروش نخود آبگوشتی فله ای تا به اینجا متوجه شدید که فرق عمده نخود آبگوشتی با نخودچی تنها در درجه کیفی و سایز آنها است. البته عده ای معتقدند که طعم آنها نیز با یکدیگر متفاوت است که این امر تحت تاثیر فرآوری و شیوه پخت و طعم دار کردن نخودچی های تولیدی ایجاد می شود.
در اینجا باید اشاره کرد که جدا از فاکتور کیفیت، قیمت خرید این محصولات نیز برای فعالین بازار اهمیت زیادی دارد. بدون شک معیارهای زیر نقش مهمی در روند افزایش یا کاهشی نرخ های بازار خواهند داشت:

  • میزان کشت و برداشت نخود در سال
  • میزان واردات و هزینه های آن
  • درجه کیفی نخود و میزان سفارشات مشتریان
  • شیوه عرضه نخود به بازار هدف
  • قیمت روز انواع حبوبات در بازار داخلی و نوسان آنها

شاید برخی به این موارد کمترین توجه داشته باشند اما حتی شرکت های بسته بندی حبوبات نیز نقش موثری در افزایش یا کاهش قیمتها ایفا می کنند. به طور کلی امروزه یکی از ارزانترین شیوه‌ها برای تهیه این محصولات، سفارش آنها از طریق شرکت نخود فله ای، بسته بندی و ارتباط آنلاین با مشاوران معتبر و نمایندگان پخش است.

به دلیل نوسانات قیمت انواع نخود در مراکز فروش، که به علت بالا رفتن ارز در سالهای اخیر است، می توانید با تیم فروش شرکت حبوبات آسیال از طریق همین سایت ارتباط بگیرید. تیم فروش ما در کمترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.cim

اینستاگرام:bazargani-asyall

تلگرام:t.me/bazarganiasyall

پذیرای تماس شما هستیم

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.