مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار فروش عمده نخود ریز و درشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده نخود ریزفروش عمده نخود درشتقیمت کلی و جزئی نخود ریز و درشتنحوه سفارش انواع نخود
بازار فروش عمده نخود ریز و درشت

فروش عمده نخود ریز و درشت در شرکت حبوبات آسیال با حجم و کیفیت بالا در تمام فصول سال به سراسر ایران عرضه می گردد.نخود فله ای، نخود دوخان، نخود سه خان، نخود فلافلی، نخود آبگوشتی، نخود تک خان صادراتی در این مرکز فروش ارائه می شود.

فروش عمده نخود ریز

فروش عمده نخود ریز

از نخود ریز معمولا برای تهیه فلافل استفاده می شود.سایز این نوع از نخود ۵-۶ و یا ۳-۴ است. پس از بوجاری و سورت نخود، نخود دوخان (۸-۹)، نخود سه خان (۷-۸-۹)، نخود تک خان (۱۰)،و نخود فلافلی به دست می آید. فروش عمده نخود ریز به دلیل نیاز بازار داخلی، بسیار بالا است و شرکتهای فروش نخود، بسته به توان خود در تلاش برای رفع نیاز بازار هستند.

فروش عمده نخود ریز از ۱ تن تا ۱۰۰ تن در شرکتها و کارخانه های سورتینگ قابل سفارش می باشد و خوشبختانه حجم زیادی از این نوع نخود در بازار موجود است. این شرکتها نخود ریز را در بسته بندی های ۳۰ و یا ۵۰ کیلویی قرار می دهند.

فروش عمده نخود درشت

فروش عمده نخود درشت

فروش عمده نخود درشت مانند نخود ریز امکان پذیر است. نخود درشت را می توان نخود دوخان و نخود تک خان هم گفت. این سایز نخود مقدار کمتری نسبت به نخود ریز خرید و فروش می شود. نخود تک خان که درشتترین سایز نخود است؛ هم کمیاب تر و هم گرانتر می باشد. زیرا برای تهیه ۱ تن نخود سایز ۱۰، نیاز به ۱۰ تن نخود می باشد تا پس از شنگیری و سورت بتوان آن را جمع آوری و تهیه کرد.

فروش عمده نخود ریز و درشت در این شرکت قابل سفارش است. لذا مشتریان گرامی برای ثبت سفارش خود می توانند با مدیر فروش در ارتباط باشند.

قیمت کلی و جزئی نخود ریز و درشت

قیمت کلی و جزئی نخود ریز و درشت

یکی از شاخصه های مهم بازار حبوبات قیمت محصولات بوده است که هر ساله توسط سازمانهای زیربط تعیین می شود. اما نکته جالب اینجاست که قیمت تمامی محصولات چه حبوبات باشد و چه مواد غذایی دیگر همراه با تورم ارزیابی می شود. حالا به این می پردازیم که تورم چگونه تاثیر گذار است.

تاثیر بالا رفتن تورم بر هزینه های تولید:

  1. خرید بذر، کود و سم
  2. هزینه دستمزد کارگران
  3. هزینه حمل و نقل
  4. هزینه بسته بندی محصول
  5. هزینه انبار محصول و ….

هر کدام از این موارد با اوج گرفتن تورم بیشتر می شود. برای اینکه بتوانیم خریدی مقرون به صرفه داشته باشیم تا تاثیر تورم را در قیمت نهایی محصول کم کنیم باید به صورت کلی و عمده محصولات را خریداری نماییم.

خرید کلی نخود ریز و درشت از خرید جزئی آن بهتر است. زیرا هزینه بسته بندی و هزینه انبار آن کاسته شده و فروشنده از سود خوبی که در فروش کلی داشته بسیار راضی است. هر چند شاید این قیمت فروش با قیمت تمام شده از پیش تعیین شده کمتر باشد ولی یکجا فروختن محصول بهتر به نظر می رسد.

خریداران محترم به دلیل نوسانات بازار قیمت انواع نخود در حال تغییر است برای اطلاع از قیمت دقیق نخود کرمانشاه می توانید با این مجموعه ارتباط بگیرید.

نحوه سفارش انواع نخود

یکی از راههای خرید محصولات خرید غیر حضوری است. اگر تمایل به خرید اینترنتی و یا خرید غیر حضوری دارید می توانید به راحتی آن را اسفارش دهید و در زمان کوتاه و در مکان دلخواه تحویل بگیرید. انواع نخود با حجم بالا و پایین را می توانید از این مرکز فروش سفارش دهید. از طریق شماره درج شده که در سایت هست می توانید با مدیر مجموعه ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا تیم فروش با شما تماس بگیرند.

اما اگر خرید حضوری را ترجیح می دهید، می توانید حضوری خرید محصول خود را انجام دهید. جهت اخذ آدرس دقیق می توانید با مدیریت هماهنگ کنید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.