مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار فروش نخود فله ای در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهمی که هنگام خرید نخود باید بدانیدفروشنده نخود فله ای در ایران
صادرات نخود متوسط

نخود جزی از حبوبات و گیاهان است که دارای فواید فراوانی می باشد که برای سلامتی بدن فوق العاده و بسیار عالی است . استفاده از نخود برای همه اقشار جامعه ضروری است . برای خرید نخود می توان آن را به صورت نخود فله یا نخود بسته بندی شده خریداری کرد که قطعا قیمت نخود فله ارزان تر است نخود مرغوب نخودی درشت ، یکدست و با کیفیت است .نخود دارای خواص زیادی چون مواد معدنی ، مواد مغذی ، ویتامین و پروتئین می باشد که در ادامه بیشتر با خواص  نخود آشنا خواهید شد .

بازار فروش نخود فله ای در تهران

نکات مهمی که هنگام خرید نخود باید بدانید

نکات مهمی که هنگام خرید نخود باید بدانید

امروزه به واسطه افراد و پیشرفت علم و تکنولوژی انواع و اقسام حبوبات در همه جای جهان وجود دارد برای خرید نخود فله ای باید به مواردی چون تازگی و کهنگی نخود ، زود پز بودن آن باید توجه کرد امروزه بسیاری از  اقشار ضعیف جامعه نخود را به دلیل خواصی که دارا است به جای گوشت قرمز استفاده می کنند .نخود خواصی چون :روشن کننده پوست ، درمان عفونت ، دارای ویتامین ها ( کلسیم ، فسفر ، منیزیم ) ، کاهش بیماری قلبی عروقی ، بهبود گوارش ، حفظ فشار خون ، کاهش سکته قلبی ، کاهش کلسترول ، از بین بردن چین و چروک ، کاهش لکه های پیری  ،کاهش وزن و لاغری و … می باشد . نخود فله ای مرغوب نوعی نخود با کیفیت درجه یک است که دارای دانه درشت و همچنین از لحاظ پخت و پز بسیار مناسب می باشد . همانطور که گفته شد نخود مرغوب به دو صورت فله ای و بسته بندی در بازار خرید و فروش می شود .قیمت و کیفیت نخود بستگی به سایز های مختلف ، کیفیت و خوش پخت بودن ، یکدست بودن نخود دارد .

فروشنده نخود فله ای در ایران

فروشنده نخود فله ای در ایران

استان های کرمانشاه ، کردستان و شهر های کنگاور ، مراغه ،کامیاران به عنوان قطب کشت و تولید نخود در ایران محسوب می شوند . کرمانشاه و کردستان دارای بهترین و مرغوب ترین نخود در ایران محسوب می شوند .فروش حبوبات فله ای بدون واسطه باعث ثبات در قیمت آن می شود .اگر حبوبات را به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنید ، می توانید شاهد کاهش قیمت محصول خود شوید . یکی از روش های تهیه نخود به صورت فله ای( و دیگری به صورت بسته بندی بود ) است که در اختیار مردم قرار می گیرد ، همانطور که گفته شد خرید به صورت فله ای ارزانتر از نخود بسته بندی شده است .نخود در ایران در سایز های فلافلی ( سایز ریز ) ، سه خان ( سایز متوسط ) ،دو خان ( سایز درشت ) تولید می شود . 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.