مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت عمده نخود در بازار تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش نخود در بازار تهران قیمت عمده نخود سایز بندی شدهفرق بین نخود دوخان و نخود سه خاننحوه سفارش آنلاین نخود عمده
قیمت عمده نخود در بازار تهران

اگر به بازار تهران برای خرید و قیمت عمده نخود رفته باشید حتما با قیمت های مختلف و فروش انواع نخود مواجه شده اید. اما آیا میدانید می توانید نخود را ارزانتر از بازار تهران خریداری نمایید؟ می دانید با سفارش دادن انواع نخود و خرید به صورت عمده تا چه میزان هزینه های اضافی را کم می کنید؟ ما در این مطلب به بررسی فروش نخود در بازار تهران و قیمت عمده نخود در مراکز فروش می پردازیم لطفا با ما همراه شوید.

خرید و فروش نخود در بازار تهران

خرید و فروش نخود در بازار تهران

اگر به عمده فروشی ها در بازار تهران سر زده باشید متوجه می شوید که قیمت عمده نخود در تهران با مراکز فروش نخود در کرمانشاه متفاوت است. علت این اختلاف قیمت به محل تولید نخود مربوط می شود. در کرمانشاه که مهد تولید نخود در کشور می باشد و تقریبا دو سوم نیاز کشور را برطرف می کند، به دلیل فراوانی این محصول قیمت پایینتری نسبت به بازارهای شهر های دیگر دارد.

نخود کرمانشاه به دلیل طعم لذیذ و زودپز بودنش علاوه بر بازار داخل کشور، مشتریان فراوانی در بازارهای خارجی دارند که بیشتر نخود مرغوب کرمانشاه به کشورهای همسایه صادر می شود. بازار تهران هم مانند بازارهای دیگر بیشتر از نخود کرمانشاه برای فروش استفاده می کنند. قیمت نخود در تهران به علت دست به دست شدن نرخ بیشتری دارد.

اگر می خواهید نخود عمده و با قیمت مناسبتری خریداری کنید بهترین راه خرید از مراکز فروش در شهرهای تولید کننده می باشد. زیرا عمده فروش ها به راحتی می توانند با کشاورزان ارتباط برقرار کنند و نخود را در کمترین زمان خریداری و سایز بندی می کنند و به دست مشتری می رسانند.

در سالهای اخیر و با ورود اینترنت به زندگی مردم خیلی راحت و با هزینه کم می توان اجناس مورد نظر را با قیمتهای متفاوت خریداری نمود. در حال حاضر مراکز فروش آنلاین و فروشگاههای مجازی پای به این عرصه گذاشته و محصولات خود را ارائه می دهند. اگر از خریداران عمده نخود کرمانشاه هستید علاوه بر مراجعه حضوری می توانید از طریق سایتهای خرید و فروش با فروشندگان بزرگ نخود ارتباط برقرار نمایید.

 قیمت عمده نخود سایز بندی شده

قیمت عمده نخود سایز بندی شده

در گذشته نخود را بوجاری می کردند و ریز و درشت آن از هم جدا نمی شد. اما امروزه نخود را با دستگاههای پیشرفته پس از بوجار کردن سایز بندی می کنند. شاید بپرسید چرا نخود را سایز بندی می کنند؟ سایز بندی نخود و دسته بندی کردن آن به ما کمک می کند که در مصارف و غذاهای مختلف از نخود مخصوص همان غذا استفاده کنیم. انواع سایز نخود عبارتند از:

  1. نخود سایز ۱۰ یا تک خان
  2. نخود سایز ۸-۹ یا دوخان
  3. نخود سایز ۷-۸-۹ یا سه خان
  4. نخود سایز۵-۶ یا فلافلی

سایز بندی نخود بر اساس میلیمتر می باشد و درشت ترین نخود با سایز ۱۰ می باشد که از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است و بیشتر برای صادرات از آن استفاده می کنند. ریز ترین نخود هم با سایز ۶-۵ است و برای فلافل مناسب است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هر سایز از نخود جهت مصرف خاصی مورد توجه قرار می گیرد. با آشنا شدن از سایز های نخود، می توان در جهت خرید و فروش این محصول دقت بیشتری کرده و مشتریان را از خرید خود راضی نگه داشت.  قیمت هر سایز نخود با دیگری متفاوت است. کمترین قیمت در میان سایزها از آن نخود فلافلی و گرانترین آن نخود تک خان می باشد.

اما برای خرید هر کدام از این نخودها می توانید با مراکز فروش نخود کرمانشاه تماس گرفت و نوع مد نظر خود را سفارش داد. با خرید عمده نخود می توان هزینه های اضافی را سر شکن کرده و با قیمت مناسب نخود سایز بندی شده را تهیه و خریداری کرد.

فرق بین نخود دوخان و نخود سه خان

در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم که شناخت بهتر نخود هندی در خرید و فروش آن بسیار موثر است. در اینجا می خواهیم فرق بین نخود دوخان و نخود سه خان را شرح دهیم و کاربردهای هر یک را در تهیه غذا توضیح دهیم.

نخود دوخان از نخودهایی با سایز ۸و۹ و یا ۹و۱۰ میلیمتر تهیه شده است که کاربردهای مختلفی در صنعت غذایی دارد. این سایز از نخود پس از نخود تک خان از درشتترین نخود ها هستند و به طبع قیمت بالاتری هم دارند. غذاهایی از قبیل آش ها و انواع سوپ، خورشت های محلی را با این سایز نخود درست می کنند و به نخود آشی هم معروف می باشد.

نخود سه خان  ۶و۷و۸ یا ۷و۸و۹ میلیمتر از پر فروش ترین نخودها در بازار است که بیشتر توسط رستورانها و اغذیه فروشی ها خریداری می شود . این نخودها معمولا به نخود آبگوشتی معروف هستند و بیشترین کاربرد این سایز از نخود در جهت پخت آبگوشت می باشد و قیمت مناسبتری هم دارد.

مصرف کنندگان شاید فرق بین این سایزها را ندانند ولی نسبت به قیمتها واکنش نشان می دهند. تشخیص سایز نخود برای مصرف کنندگان مشکل است، ولی برای انتخاب درست می توانید از فروشنده نسبت به سایزهای مختلف سوال خود را بپرسید.

نحوه سفارش آنلاین نخود عمده

در چند سال اخیر به دلیل نوسانات بازار قیمت محصولات دچار تغییرات آنی شد. این نوسان قیمت باعث شد که هر روز و هر هفته قیمتها تغییر کند. بنابراین درج قیمت از سایتها برداشته شد تا خریداران برای تهیه محصول خود ملزم به استعلام قیمت روزانه شوند.

از مهمترین عوامل بالا رفتن نرخ نخود کیلویی در بازار می توان به:

  • صادرات
  • بالا رفتن ارز
  • کیفیت
  • خشکسالی و … اشاره نمود. حتی وجود دلالان و واسطه ها یکی از عوامل بالا رفتن قیمت عمده نخود در بازار بود.

نحوه سفارش و خرید محصولات در مراکز فروش به روش های متفاوتی می باشد. برخی با درگاه پرداخت اینترنتی خرید و فروش محصولات خود، در روی سایت این کار را انجام می دهند. اما این شرکت با درج شماره تماس در سایت، تماس مستقیم را انتخاب نموده است تا خریدار و فروشنده هر دو با هم در ارتباط باشند.

چنانچه قصد خرید نخود از شرکت حبوبات آسیال را دارید، با مدیر مجموعه از طریق همین سایت نسبت به قیمت عمده نخود و یا سفارش ارتباط برقرار نمایید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.