مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

کارخانه پخش مرغوبترین نخود سفید اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سفید اعلا چیست و مرکز تولید آن کجاست؟آشنایی با خواص و ویتامین های موجود در نخوداز تولید به مصرف نخود در کرمانشاهنحوه خرید اینترنتی و ارسال محصول از این مرکز فروش
کارخانه پخش مرغوبترین نخود سفید اعلا

یکی از مرغوبترین انواع نخود، نخود سفید اعلا می باشد که توسط کارخانه های بوجاری و سورتینگ، تولید و به سراسر ایران پخش و ارسال می شود. فروش عمده و کلی این نخود مرغوب از نمایندگی های فعال در این حوزه، با حجم و تناژ بالا امکان پذیر است. اگر از خریداران این محصول هستید و قصد خرید نخود از این مجموعه را دارید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مقدار حجم تولید، نحوه فروش و روش ارسال نخود سفید، به مکان دلخواه شما تا آخر این مطلب ما را همراهی نمایید.

نخود سفید اعلا چیست و مرکز تولید آن کجاست؟

نخود سفید اعلا چیست و مرکز تولید آن در کجاست؟

نخود سفید از دسته نخودهای زودپز است که خواهان فراوانی در بازار حبوبات دارد. این محصول دانه درشتی دارد و به رنگ نخودی روشن است. از این نخود در تهیه انواع غذاها و آشها می توان استفاده کرد. طعم خوب و لذیذ نخود سفید اعلا باعث شده علاوه بر بازار داخل به بازارهای خارجی ورود پیدا کند. این محصول نسبت به دیگر حبوبات از مصرف بالاتری برخوردار است.

خواص و ویتامین های فراوان نخود برای زنان باردار و ورزشکاران از مزیتهای مخصوص آن است که خوشبختانه به تناسب مصرف آن، تولید فراوانی هم دارد. میزان تولید بالای نخود در کشور باعث شده که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. به طوری که در سالهای اخیر قیمت حبوبات دیگر بیش از چهار برابر شده است ولی نخود این تورم را تجربه نکرده است.

مهد تولید انواع نخود در کشور استان کرمانشاه می باشد که دو سوم نخود تولید شده، توسط کشاورزان این استان تهیه می شود. پروتئین زیاد در نخود یک جایگزین بسیار خوبی برای گوشت است که به همین علت بیشترین مصرف کنندگان نخود را طبقه متوسط جامعه تشکیل می دهند.

صادرات نخود سفید به کشورهای همسایه از رونق بسیار خوبی برخوردار است. حجم تولید این محصول به اندازه ای است که به راحتی بازارهای خارجی را تحت پوشش خود قرار می هد.

آشنایی با خواص و ویتامین های موجود در نخود

ویتامین ها و اسید آمینه های فراوانی در نخود وجود دارد که به نوعی در بدن فعالیتهای مفیدی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ویتامین ها و املاح موجود در نخود عبارتند از: فسفر، آهن، کلسیم، سدیم، روغن گیاهی، پتاسیم، نشاسته، مس و ویتامین‌هایی مانند ویتامین آ، ب۱ و ب۲ است.اثرات مصرف این ویتامین ها در بدن به :

  • تقویت قلب و عروق
  • حفظ و سلامت مو و پوست
  • کمک به کم شدن چین و چروک پوست
  • شفاف شدن پوست و از بین رفتن لکهای پوستی
  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سازگار بودن با روده ها
  • کمک به کاهش فشارخون و پایین آمدن کلسترول بد خون و …

مصرف نخود و تاثیر آن در زنان هم دانشمندان را شگفت زده کرده است طی تحقیقاتی که در سالهای گذشته انجام شد، وجود کلسیم بالا در نخود از پوکی استخوان در زمان یائسگی جلوگیری می کند. همچنین نخود قاعدگی آور است و مصرف متعادل آن باعث خون رسانی به تخمدانها می شود. خواص ذکر شده فقط مختص نخود سفید اعلا نیست و در تمامی نخود مرغوب و نخود زرد هم دیده می شود.

یکی از دلایل مصرف بالای نخود خواصی است که اشاره شد. اما در کل خواص فراوانی از نخود در مقاله ها  نوشته شده که در این صفحه نمی توان آنها را گنجاند.

از تولید به مصرف نخود در کرمانشاه

در استان کرمانشاه به دلیل آب و هوای مناسب و خاک مساعد و کشاورزان خبره، نخود به بهترین شکل ممکن پرورش داده می شود. انواعی از نخود کشت می شود که با نامهای مختلفی همچون: نخود بهاره، نخود پاییزه، نخود اصلاح شده، نخود دیم و نخود آبی شهرت دارند. بعضی از این نخودها ریز و بعضی درشت هستند که در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

برداشت نخودها هم متفاوت هست، نخود پایه بلند را با کمباین و نخود محلی را با دست درو می کنند. پس از فصل برداشت تمامی نخودهای ذکر شده را به کارخانه ها و بوجاری ها می برند تا سنگ و خاک و ضایعات نخود را از هم جدا کنند. پس از این کار آنها را سایز بندی کرده و در بسته بندی های مختلفی قرار می دهند. مراکز فروش فراوانی در این استان وجود دارند که با مراجعه به آنها با انبوهی از نخودهای آماده ارسال مواجه می شوید.

قیمت هر سایز از نخود متفاوت است و طبق ریز و درشتی نخود قیمت گذاری می شود. برای اطلاع از نحوه قیمت گذاری نوع نخود سایز بندی شده به مطلب قیمت روز نخود فله مراجعه نمایید. نخودها در مراکز فروش انباشته شده و تاجران و مشتریان جهت خرید آن ها به مراکز فروش رفته و پس از رویت بار خرید خود را انجام می دهند.

این روش در گذشته از متداول ترین نحوه خرید و فروش بوده، اما امروزه به شیوه نوین این کار را انجام می دهند که به آن اشاره می کنیم.

نحوه خرید اینترنتی و ارسال محصول از این مرکز فروش

در قسمت قبل به نحوه خرید حضوری اشاره کردیم. این روش برای کسانی که تمایل دارند شخصا در محل فروش محصول حضور داشته باشند مناسب است. اما خرید اینترنتی که این روزها به شدت در حال افزایش هست از اعتماد بین خریدار و فروشنده شکل می گیرد. برای اینکه از فروشنده اطمینان کاملی داشته باشید یک بار خرید حضوری انجام دهید و از نزدیک فروشنده و مرکز فروش را مشاهده کنید.

پس از اینکه اطمینان کامل حاصل شد می توانید با خیالی راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهید. البته فروشنده های معتبر که سابقه طولانی در بازار دارند به خودی خود مورد اطمینان می باشند و اعتبار خود را در بازار از دست نمی دهند. در بازار نخود فروشی هر تامین کننده در صدد جلب اعتماد مشتریان می باشند.

برای سفارش نخود به صورت حضوری و آنلاین از مجموعه بازرگانی آسیال می توانید با شماره درج شده در سایت مستقیم با مدیر مجموعه در ارتباط باشید. 

پس از ثبت سفارش و واریزی وجه مورد نظر، نوع محصول خریداری شده را در زمان توافق شده در محل مورد نظر به دست مشتریان می رسانیم. چنانچه سوالاتی در این رابطه دارید می توانید فرم سایت را پر کنید و یا در قسمت دیدگاهها نظرات خود را به ثبت برسانید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.