مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود پاک شده مرغوب با تخفیف بی نظیر

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان سود ایران از صادرات نخود در سال گذشتهمعرفی بارزترین ویژگی نخود باکیفیتفاکتورهایی مهم برای خرید نخودقیمت عرضه نخود پاک شده در تهران

نخود پاک شده مرغوب، یکی از باکیفیت ترین انواع حبوبات در بازار ایران و جهان می باشد و به دلیل اینکه کارایی زیادی دارد؛ در نتیجه تقاضا برای آن، بسیار زیاد است. افراد برای خرید این محصول، می‌توانند به صورت مستقیم نیز اقدام کنند که این خرید مستقیم، از نمایندگی های معتبر و مراکز فروشی همچون این وب سایت، صورت می‌گیرد و در این نوع خرید، بهترین نخود پاک شده با تخفیف بی نظیر، در اختیار تمامی خریداران عمده قرار می گیرد.

خرید نخود پاک شده مرغوب با تخفیف بی نظیر

میزان سود ایران از صادرات نخود در سال گذشته

میزان سود ایران از صادرات نخود در سال گذشته نخود ایرانی، به عنوان یکی از تولیدات کشاورزی ارگانیک و با کیفیت، دارای بازار خرید بسیار مناسبی می باشد. به طوری که امروزه صادرات آن به صورت پیوسته انجام می گیرد و باید اظهار داشت که افزون بر مصرف داخلی، ارسال نخود ایرانی به بسیاری از کشورهای همسایه، در حجم انبوه صورت می پذیرد.

یکی از مباحث مهمی که در این قسمت، قابل تامل است؛ میزان سود کشور از صادرات نخود می باشد. نخود ایرانی، به دلیل خواص بسیار زیاد و از همه مهمتر، به دلیل درجه کیفی بالایی که به خود اختصاص داده است، درخواست های بسیار زیادی از سراسر جهان دارد؛ بنابراین فروش آن به نسبت سال های گذشته، رشد و رونق بسیار خوبی داشته است. به گونه ای که سود حاصل از صادرات نخود، تنها در استان کرمانشاه، افزون بر دو هزار میلیارد تومان می باشد.

عراق، افغانستان، عربستان، آذربایجان و … از جمله مشتری های ثابت نخود ایران هستند که از سال های گذشته تا به امروز، به میزان انبوهی، واردات نخود از کشور ما داشته اند. البته سودآوری صادرات نخود، مشروط به ارسال این محصول با در نظر گرفتن تمامی نکات تاثیرگذار در آن است.

صادرات موفق نخود درجه یک، شامل مراحل بسیار زیادی می باشد که تمامی آنها باید به ترتیب، طی شوند تا امر صادرات به صورت قانونی انجام بگیرد. در ابتدا باید اطلاعاتی کامل و دقیقی در رابطه با نوع نیاز بازارهای خارجی به نخود درجه یک به دست آوریم.

دریافت مدارک و مجوز صادرات محصول از سوی سازمان‌ های مربوطه، از دیگر مراحل مهم در این امر به شمار می آید؛ زیرا با انجام صحیح این مرحله، در کشور هدف هم هماهنگی های لازم به وجود می‌ آید تا در نهایت، شرایط برای صادرات تسهیل شود.

معرفی بارزترین ویژگی نخود باکیفیت

معرفی بارزترین ویژگی نخود باکیفیت نخود پاک شده یکی از حبوبات پرکاربردی است که از آن برای طبخ غذاهای مختلفی چون آش، آبگوشت، فلافل، نخود پلو و … استفاده می شود. نخود کرمانشاه، جزء مرغوب ترین نخودهاست و بخش زیادی از اراضی کشاورزی این استان، به کشت نخود اختصاص دارد و رونق کشاورزی آن، وابسته به این محصول می باشد؛ به گونه ای که بیش از نیمی از نیاز بازار داخلی، توسط تولیدات این منطقه تامین می شود.

جهت آشنایی با بهترین نخود، لازم است که با مشخصات آن آشنا شوید. مهمترین مشخصات نخود ارگانیک و باکیفیت عبارتند از:

  • اولین و مهمترین مشخصه نخود پاک شده درجه یک و مرغوب، این است که در اندازه درشت تولید و برای مصارف مختلفی استفاده می شود.
  • از دیگر مشخصات بهترین نخود این است که زودپز می باشد و این امر نشان‌دهنده تازگی محصول است. اگر نخود زودپز باشد، طعم و مزه بی‌نظیری خواهد داشت و باعث لعاب دار شدن غذاهای مختلف نیز می‌شود.
  • یکی دیگر از مشخصات این نخود پاک شده رنگ آن است. اگر رنگ این محصول کرم استخوانی روشن باشد، نشان می‌دهد که تازه است و به راحتی پخته شده و هیچ گونه ناخالصی ندارد.
  • عطر و بوی نخود نیز در کیفیت محصول، بسیار تاثیرگذار است و برای اینکه بتوانید بهترین نخود را تشخیص دهید، بهتر است که آن را بو کنید؛ با این کار پی می‌برید که این نخود تازه است یا کهنه!

فاکتورهایی مهم برای خرید نخود

فاکتورهایی مهم برای خرید نخود همانگونه که اشاره شد؛ نخود، یکی از حبوبات پرکاربرد می باشد و جایگاه ویژه ای را در آشپزی ایرانی به خود اختصاص داده است. نخود، موارد مصرف بسیاری داشته و از آن در غذاهای سنتی و حتی در غذاهای فست فودی نظیر فلافل نیز استفاده می گردد. همه ما می دانیم که کیفیت مواد اولیه استفاده شده در مراحل مختلف پخت غذا، به چه میزانی می تواند در طعم نهایی آن تاثیرگذار باشد. شما می توانید با خرید نخود ارزان و با کیفیت کرمانشاه از این مجموعه، محصولی با کیفیت و خوش خوراک را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید.

برخی از نخودهای موجود در بازار هستند که از نظر سطح کیفی، در رده های پایینتری قرار می گیرند و بایستی برای طبخ آنها، مدت زمان زیادی را صرف نمود و همچنین از نظر طعم نیز قابل مقایسه با نخود درجه یک کرمانشاه، نمی باشند. همچنین این نخودها دارای دانه‌هایی با سایزهای ناهماهنگ هستند که نشان از ناخالصی محصول می باشد و بایستی در هنگام خرید نخود، به این مورد توجه داشت. البته که اطلاع از همه این نکات، به راحتی میسر نیست و مطمئن ترین روش برای خرید محصول درجه یک، سفارش نخود از مراکز معتبر و شناخته شده ای است که کیفیت محصولات ارائه شده را تضمین می کنند.

در این بخش قصد داریم تا نکات و معیارهای مهم در مورد انتخاب بهترین نوع نخود را بیان کنیم که عبارتند از:

  • مهمترین مشخصه نخود درجه یک، زودپز بودن آن است؛ به طوری که با جوشاندن آن، پس از مدت کوتاهی آماده مصرف شود.
  • سایز دانه های نخود پاک شده باید یکدست بوده و همه نخودها پوستی براق و خشک داشته باشند.
  • نباید بوی کهنگی داشته باشند و دانه های شکسته و کرم خرده در آنها مشاهده نشود.

قیمت عرضه نخود پاک شده در تهران

قیمت عرضه نخود پاک شده در تهران قیمت عرضه نخود پاک شده در تهران، بسیار مناسب و اقتصادی بوده و شما مشتریان گرامی، می توانید با هر میزان بودجه و توان مالی، این محصولات درجه یک را خریداری نمایید. نخودهای این مجموعه، به صورت کلی به فروش می‌رسند و اگر شما جزء خریداران عمده این محصول هستید، بهتر است که به صورت مستقیم، به این مرکز مراجعه نمایید.

نخود پاک شده ریز، محصولی از خانواده حبوبات است که طعمی فوق العاده و خاصیت های فراوانی دارد و می توان با کمک آن، انواع غذاهای خوشمزه را تهیه کرد. این دانه، رنگ زرد براق دارد و بدون دردسر، پخته می شود. قیمت نخود باکیفیت در بازار، بر اساس میزان درشتی دانه های آن مشخص می شود؛ اما ناگفته نماند که قیمت نهایی این محصول تحت تاثیر میزان تورم و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیز می باشد. در نتیجه، برای همه خریداران استعلام نرخ روز محصول، ضروری به نظر می رسد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.