مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بزرگترین فروشنده نخود درشت عمده کرمانشاه سال ۱۴۰۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش نخود درشت عمده کرمانشاهویژگی های کلی نخود درشت عمدهصادرات نخود کرمانشاه به کدام کشورهاست؟قیمت روز انواع نخود در سال ۱۴۰۱سفارش انواع نخود به صورت آنلاین
نخود درشت عمده

نخود درشت عمده کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ را از مجموعه بازرگانی آسیال با حجم بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. این محصول در اوایل خرداد ۱۴۰۱ با برداشت نخود پاییزه به پایینترین قیمت خود در طول سال می رسد. بهترین زمان خرید نخود درشت عمده در زمان برداشت آن می باشد.

مرکز فروش نخود درشت عمده کرمانشاه

نخود درشت عمده کرمانشاه

همانطور که میدانید کرمانشاه یکی از بزرگترین تولید کنندگان نخود عمده در کشور می باشد. این محصول علاوه بر بازار داخل به کشورهای همسایه صادر می شود و یکی از پر مصرف ترین نوع نخود در بازارهای مختلف می باشد.

از این رو کرمانشاه بزرگترین فروشندگان نخود را در خود جای داده است. علاوه بر تولید فراوان نخود پرورش داده شده در این منطقه از کیفیت زیادی برخوردار است. این امر باعث شده که تمامی افراد فعال در حوزه خرید و فروش نخود به نمایندگی ها و مراکز فروش نخود در این استان مراجعه نمایند. به دلیل رقابت شدیدی که در بین فروشندگان این محصول وجود دارد، انواع نخود با قیمتهای مناسب جهت فروش بیشتر در این مراکز یافت می شود.

همچنین علاوه بر خرید سنتی، که خریدار مستقیم با فروشنده در ارتباط است، می توان از مزایای یک معامله پرسود در خرید اینترنتی بهره مند شد. اغلب مراکز فروش که در زمان گذشته خرید و فروش سنتی انجام می دادند اکنون به فروش اینترنتی محصولات خود روی آورده اند. این شرکت فروش محصولات خود را علاوه بر روش سنتی به روش آنلاین انجام می دهد.

این مرکز فروش نخود درشت عمده کرمانشاه را در کمترین زمان و در مکان مورد نظر به مشتریان و تجار محترم تحویل خواهد داد.آن دسته از مشتریانی که روش آنلاین خرید و فروش را می پسندند می توانند از طریق شماره که در سایت قرار دارد با مدیریت فروش جهت تهیه محصول خود در ارتباط باشند.

ویژگی های کلی نخود درشت عمده

هر محصولی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. نخود درشت هم از لحاظ مختلف با دیگر انواع نخود مقداری متفاوت است.

  • نخود درشت زودپز است و به زمان کمتری برای پخت نیاز دارد
  • رنگ روشنتری نسبت به دیگر انواع نخود دارد
  • طعم بسیار لذیذی دارد و هیچ طعم تلخی در زمان پختن ندارد، مناسب برای تمامی انواع آش ها و فلافل می باشد.
  • از مواد مغذی بیشتری برخوردار است زیرا نخود درشت در زمینی مرغوب و آب کافی رشد کرده است.
  • مناسب صادرات است و تقریبا تمامی کشورهای وارد کننده این نوع از نخود را می پسندند.
  • دارای ویتامین ها و خواص درمانی زیادی می باشد؛ دارای، پروتئین، منیزیم، کلسیم، اسید فولیک، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، ویتامین  B6 ، ویتامین C و آنتی اکسیدان‌ها است.

صادرات نخود کرمانشاه به کدام کشورهاست؟

صادرات نخود کرمانشاه

در بخش قبل در مورد مناسب بودن نخود کرمانشاه برای صادرات اشاره کردیم. حال می خواهیم اطلاعاتی را در مورد بازار های هدف این محصول ارائه دهیم .این اطلاعات برای کسانی که قصد صادرات نخود کرمانشاه را دارند مفید می باشد.

تقریبا نیمی از نخود تولید شده کشور صادر می شود و ارز آوری بسیار مناسبی به همراه دارد. بیشتر این محصول به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه، امارات، عمان و … صادر می شود بعضی از آن ها نخود ریز و یا نخود متوسط را می پسندند و بعضی نخود درشت،مثلا کشور افغانستان معمولا از نخود ریز و معمولی بیشتر استفاده می کنند. اما پاکستانی ها خواهان نخود درشت عمده هستند.

کشور عراق از تمام انواع نخود استقبال می کنند. البته ذائقه شمال عراق با جنوب عراق متفاوت است و با شناخت و ویژگیهای آنها می توان بازار این کشور را در دست گرفت. کشور امارات هم بهترین نوع نخود یعنی نخود تک خان که درشتترین نوع است را بیشتر می پسندند.

قیمت روز انواع نخود در سال ۱۴۰۱

قیمت روز انواع نخود در سال 1401

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده نخود در بازار عرضه و تقاضای آن است. در سالهای اخیر با توجه به نوسانات ارز در کشور قیمت نخود هم مانند دیگر حبوبات با افزایش چشمگیری همراه بود که البته تا حدودی باعث از رونق افتادن خرید و فروش آن شد. علاوه بر این عوامل

  1. ریز و درشت بودن
  2. خرید جزئی و عمده نخود
  3. خشکسالی
  4. صادرات و یا واردات بی رویه
  5. میزان تولید نخود در کشور

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نخود می باشد. سال ۱۴۰۱ هم مانند سالهای گذشته قیمت نخود افزایشی خواهد بود. خرید نخود عمده اگر با حجم بالا باشد می تواند تا حد قابل توجهی هزینه های جانبی قیمت نخود را کم کند. لازم به ذکر است که در زمان برداشت نخود خرید خود را انجام دهید به دلیل فراوانی نخود در بازار قیمت آن هم به تعادل می رسد.

چنانچه خواهان خرید انواع نخود کرمانشاه و خصوصا نخود درشت عمده هستید می توانید از طریق همین سایت با تیم فروش بازرگانی آسیال در ارتباط باشید

ریز و درشتی نخود هم بر قیمت آن تاثیر گذار است. دانه ریز نخود قیمت پایینتری نسبت به نخود دانه درشت دارد و این تفاوت در مرغوبیت این محصول است. انواع نخود تولید شده در کرمانشاه عبارتند از:

  1. نخود لشکری (درهم)
  2. نخود فلافلی
  3. نخود دوخان
  4. نخود سه خان
  5. نخود تک خان

هر کدام از انواع نخود دارای قیمت متفاوتی می باشد. مشتریان گرامی در زمان خرید باید حتما نوع نخود خریداری شده را مشخص نمایند.

سفارش انواع نخود به صورت آنلاین

در سالهای گذشته  مشتریان برای خرید محصولات خود ناگزیر به سفر کردن بودند. اما خوشبختانه با روی کار آمدن و گسترده شدن اینترنت، زمینه خرید و فروش اینترنتی فراهم شد. خرید به روش سنتی با هزینه های فراوانی همراه بود علاوه بر آن وقت زیادی صرف خرید محصول می شد.

ولی در روش آنلاین هزینه ها بسیار کم شده و مشتری دیگر نیاز به صرف وقت و زمان زیادی ندارد و تنها با سفارش دادن محصول مورد نظر در کمترین زمان و با حد اقل هزینه حمل و نقل می تواند محصول خود را دریافت نماید.

به همین دلیل خرید اینترنتی با سرعت خیلی زیاد در حال افزایش است. بیشتر مراکز فروش هم خود را مجهز به سیستم خرید و فروش آنلاین کرده اند. همچنین شرکت حبوبات آسیال این افتخار را دارد که سفارش مشتریان گرامی را در سراسر ایران ثبت و در کمترین زمان و کمترین هزینه به آن ها تحویل دهد

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت نخود و نحوه ارسال با مدیریت مجموعه بازرگانی آسیال مستقیم در ارتباط باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.