مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده نخود مرغوب با قیمت استثنایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات نخود از ایران به چه صورت استچند نکته درباره تشخیص نخود با کیفیتبررسی تنوع نخود های موجود در بازارسفارش نخود بصورت عمده با پایین ترین قیمت

در حال حاضر نخود، از جمله حبوبات پرمصرف، پرفروش و نیز پرخاصیت می باشد که در برخی مناطق مختلف کشور از جمله کرمانشاه به دلیل شرایط اقلیمی خاص و نیز شرایط منطقه ای و دمایی مناسب و همچنین استفاده از پتانسیل های موجود در امر کشاورزی توسط کشاورزان ماهر و با تجربه در این زمینه، از رونق تولیدی زیادی برخوردار است. امروزه به عنوان قطب اصلی تولید نخود در جهان شناخته شده و خرید نخود عمده، از طریق مراکز و نمایندگی های عرضه فروش در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. همچنین بر میزان تولیدات بیشتر محصول و نیز میزان فروش و سود زیاد آن بیفزاید که این مسئله به اقتصاد کشور رونق زیادی می بخشد.

خرید عمده نخود مرغوب با قیمت استثنایی

صادرات نخود از ایران به چه صورت است

صادرات نخود از ایران به چه صورت است

نخود، از جمله محصولات مرغوب و صادراتی کشور به شمار می آید که امروزه صادرات آن به کشور های خارجی باعث رونق اقتصادی کشور گردیده است که این به خاطر کیفیت بالای محصول، برند های معتبر و نیز انواع بسته بندی های متنوع با نشان استاندارد جهانی، تاریخ تولید و انقضا، پروانه تولید، پروانه بهره برداری، وزن خالص و پروانه بهداشتی می باشد که موجب شده توجه اکثر کشور های خارجی را به خود جلب نماید و به اقتصاد کشور کمک بزرگی کند.

شایان ذکر است استفاده از تعرفه های گمرکی، تعرفه های آزمایشگاهی، صدور کارت بازرگانی، صدور مجوز های لازم و بهداشتی، صدور بارنامه حمل و نقل، رعایت شیوه نامه ها و نیز قوانین و مقررات استاندارد بین المللی، بسته بندی های متنوع با نشان سیب سبز سلامت جهانی، در نظر گرفتن هزینه های جانبی که شامل: هزینه ترخیص کالا، هزینه ترخیص کاری، دستمزد کارگران، هزینه انبارداری، باربری، نگهداری، و غیره می باشند که امروزه از مراحل اصلی و مهم در امر صادرات محصول به حساب آمده و فروشندگان و تجار ایرانی با استفاده از موارد ذکر شده توانسته اند محصول خود را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت با شیوه های مختلف به کشور های خارجی صادر نمایند که با فروش و ارزآوری زیادی که داشته توانسته در اقتصاد کشور سهم به سزایی ایفا نماید.

در پایان به این نتیجه می رسیم که سه عامل اصلی: کیفیت، برند معتبر و نیز بسته بندی های متنوع با نشان سیب سبز سلامت جهانی از عوامل اصلی و مهم محصول در امر صادرات شناخته شده اند که باعث شده مورد توجه و استقبال اکثر کشور های خارجی قرار گیرد و به رونق اقتصادی کشور کمک بزرگی نماید.

چند نکته درباره تشخیص نخود با کیفیت

چند نکته درباره تشخیص نخود با کیفیت

همان طور که قبلاً اشاره شد نخود از جمله پرمصرف ترین حبوبات می باشد که در انواع غذا های ایرانی از جمله آبگوشت و آش از کاربرد و اهمیت زیادی در تضمین سلامت انسان برخوردار می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

باید خاطر نشان کرد که جهت تشخیص نخود با کیفیت باید نکات مهمی را در نظر گرفت که شامل: توجه کردن به شکل ظاهری نخود، رنگ نخود، طعم و مزه خاص آن، یکدست و یک اندازه بودن نخود، عدم کرم خوردگی، تمیز و پاکیزه بودن نخود و فاقد هر گونه ناخالصی و بسته بندی های شیک و زیبا که می توانند مشتریان را جهت خریدی راحت و مرغوب کمک زیادی نماید.

نا گفته نماند که استفاده از نخود کرمانشاه در انواع غذا ها طعمی عالی به غذا می دهد و نیز به دلیل وجود خواص آنتی اکسیدانی فراوان و نیز سرشار بودن از انواع ویتامین ها و پروتئین ها و همچنین املاح معدنی بسیار مانند: آهن، کلسیم، فسفر، فیبر، پتاسیم و غیره توانسته از ارزش غذایی و درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار باشد.

بررسی تنوع نخود های موجود در بازار

بررسی تنوع نخود های موجود در بازار

در بررسی تنوع نخود های موجود در بازار می توان گفت: نخود انواع گوناگونی دارد که از انواع آن می توان به دو نوع ریز و درشت آن اشاره کرد که هر کدام از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار بوده و توانسته افراد زیادی را به خود جلب کنند.

لازم به ذکر است از نخود ریز، اغلب برای مصارف داخلی مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی که از نوع درشت آن جهت صادرات به کشور های بیگانه انجام می شود و همچنین نخود به دو صورت فله و بسته بندی، در بازار به فروش می رسند که نوع بسته بندی اغلب با نشان سیب سبز سلامت جهانی وارد بازار صادرات می گردد. در صورتی که از نوع فله جهت خرید داخلی انجام می شود و نا گفته نماند که خرید فله نخود نسبت به نوع بسته بندی آن بسیار ارزانتر می باشد؛ زیرا هزینه های بسته بندی فوق العاده گران است.

همچنین از دیگر انواع نخود در کرمانشاه با توجه به سایز و اندازه آن می توان به نخود ریز یا فلافلی، دو خان یا اعلا و سه خان یا آبگوشتی اشاره نمود که هر کدام با توجه به نوعی که دارند جهت استفاده در انواع غذا های ایرانی از کاربرد زیادی برخوردار بوده و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کنند.

سفارش نخود بصورت عمده با پایین ترین قیمت

سفارش نخود بصورت عمده با پایین ترین قیمت

همواره نخود کرمانشاه، به دلیل کیفیت بالایی که دارد زبانزد خاص و عام بوده که اغلب در حجم و تناژ بالا به اکثر کشور های دنیا از جمله عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و دیگر کشور ها صادر می گردد که سفارش این نوع محصول عمده را با بالاترین درجه کیفیت و پایین ترین قیمت در حجم بالا با میزان تقاضای زیاد بازار های خارجی از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور می توان انجام داد.

یکی از بهترین، آسان ترین، ارزان ترین و نیز سریع ترین راه و روش های سفارش و خرید و فروش این محصول از طریق فروشگاه های اینترنتی است که فروش اینترنتی محصول، از مزایای خاصی برخوردار بوده و هیچ گونه هزینه جانبی در بر نداشته بلکه باعث فروش و ارزآوری زیادی برای کشور گردیده است که این امر به اقتصاد کشور کمک بزرگی خواهد کرد.

ضمناً این فروشگاه محصول خود را بدون هیچ گونه هزینه جانبی و اتلاف وقت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آن ها بتوانند به طور سریع و راحت به محصولی با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان دست پیدا کنند.

بنابراین مشتریان داخلی و خارجی می توانند با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به این فروشگاه ها محصول خود را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به دو روش فله و بسته بندی شده به صورت آنلاین خریداری و مورد مصرف قرار دهند. چرا که خرید محصول از این طریق بسیار ارزان بوده و باعث جذب مشتریان زیادی گردیده است.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.