مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در تمامی استانها

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود کرمانشاهمیزان تولید انواع نخود در استانکیفیت نخود کرمانشاهقیمت روز انواع نخود در تمام فصول سالاعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه
اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در تمامی استانها

اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه از طرف بازرگانی حبوبات آسیال به تمامی استانها به واجدان شرایط در این حوزه ارائه می گردد. یکی از اقداماتی که در اخذ نمایندگی فروش نخود باید انجام داد، کسب اطلاعات راجع به محصول مورد نظر می باشد. برای دریافت اطلاعات مربوطه تا آخر این مطلب با ما همراه شوید؛

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه

آشنایی با انواع نخود کرمانشاه

نخود انواع گوناگونی دارد که شناخت تمامی این نخود ها کار سختی است. هر نوع از این محصول مناسب پخت و پز های مختلفی است. در گذشته به دلیل نبود امکانات، پس از چیدن نخود از مزارع، آن را پنکه و یا بوجاری می کردند. در این عمل فقط ضایعات نخود از آن جدا می شد. اما حالا علاوه بر بوجاری کردن نخود، آن را به دستگاههای سورتینگ می برند. در آنجا نخود را بر اساس میلیمتر سایز بندی می کنند.

سایز های نخود از ۱۰ میلیمتر که بزرگترین سایز نخود و گرانترین آن است شروع می شود و به سایز ۴ که ریز ترین سایز است ختم می گردد. شاید بپرسید که سایز بندی نخود به چه دردی می خورد؟ اما سایزبندی انتخاب را برای کسانی که با این محصول سرو کار دارند را راحت کرده. سایز ۵-۴ که ریزترین می باشد فقط برای فلافل مناسب است.؛علاوه بر آن از قیمت پایینتری برخوردار است. هر چه سایز نخود درشتتر باشد قیمت آن هم بیشتر است.

نخود دوخان و سه خان که به ترتیب متشکل از سایزهای ۹-۸ و ۹-۸-۷ می باشد برای آشها و آبگوشت و هوموس (حمص)مناسب است. نخود سایز ۱۰ که بیشتر برای صادرات مناسب است و دانه درشتترین نخود می باشد.

انواع نخود کرمانشاه اعم از نخود تک خان، دوخان، سه خان، فلافلی از این مرکز فروش با حجم و تناژ بالا در بسته بندی های صادراتی به سراسر ایران ارسال می شود. 

میزان تولید انواع نخود در استان

میزان تولید نخود کرمانشاه

کرمانشاه قطب تولید نخود در کشور می باشد؛ . نخود در استان کرمانشاه تولید بالایی دارد که علاوه بر بازار داخل بازارهای هدف صادراتی را پوشش می دهد و در بازارهای خارجی از برند نخود کرمانشاهی برخوردار است. در سالهای اخیر با اصلاح کردن بعضی از نژادهای نخود تولید این محصول دو چندان شده است،مانند:

  • نخود منصور
  • عادل
  • آرمان
  • سارال
  • چگنی و …

این نخودها از رقمهای پر کاربرد قابل کشت می باشد. بعضی از این نخود ها دانه ریز و بعضی دانه درشتتری دارند، پایه بلند هستند و با کمباین برداشت می شوند.در برداشت نخود اصلاح شده چندین برابر نخود محلی محصول می دهد.نخود بهاره از انواع نخود می باشد که بیشتر کشاورزان به تولید آن علاقه دارند اما از معایب این نخود پایه کوتاه بودن آن است و در موقع برداشت باید آن را با دست کند. نخود بهاره دانه درشت و رنگ سفید تری دارد و بیشتر مناسب صادرات می باشد. همین تنوع در انواع نخود باعث شده که نخود یکی از پر کشت ترین محصول در این استان باشد.

به دلیل حجم بالای تولید، بیشترین مراکز فروشی که درخواست اعطای نمایندگی فروش نخود را دارند از این استان می باشند. جهت همکاری با ما ارتباط بگیرید 

کیفیت نخود کرمانشاه

کیفیت نخود کرمانشاه

در این بخش به ویژگیهای نخود با کیفیت می پردازیم. برای اینکه محصولی در بازار فروش مربوط به خود از خواهان زیادی برخوردار باشد، باید از از نمونه های موجود در بازار متمایزتر باشد. نخود هم از این قاعده مستثنی نیست. ویژگیهای نخود با کیفیت عبارتند از:

  1. دانه درشت باشد. (نخود هر چه دانه درشتتر یعنی فروش بیشتر)
  2. دنگ روشنی داشته باشد( به رنگ نخودی روشن باشد)
  3. زودپز باشد (در مدت زمان کمی بپزد)
  4. کرم خورده و حشره زده نباشد (نخود نباید کهنه باشد نخود کهنه سوراخ می شود)
  5. لپه و شکسته نداشته باشد
  6. بدون ضایعات و سنگریزه باشد

نخودی که تمامی ویژگیهای بالا را داشته باشد قطعا نخود با کیفیتی است. معمولا این نوع از نخود به وفور در کرمانشاه یافت می شود و با مراجعه به عمده فروشی های این استان این محصول را می توان راحت و با حجم بالا خریداری نمود.

قیمت روز انواع نخود در تمام فصول سال

قیمت روز انواع نخود در تمام فصول سال

حتما با افزایش قیمت محصولات در ماهها و فصول مختلف سال مواجه شده اید. محصولی که در تابستان به دست می آید قیمت مناسبتری دارد ولی همان محصول در زمستان دو و یا سه برابر می شود. این به دلیل کمبود محصولات است. چنانچه کسی قصد خرید نخود را دارد باید در فصل برداشت آن اقدام کند و یا حداقل در تابستان مقدار مورد نیاز خود را خریداری نماید. حتی صادرات این محصول در تابستان به حداعلی خود می رسد. خرید با حجم بالا به مقدار بسیار زیادی قیمت ها را متاثر می کند. بیشتر خریداران به دلیل نوسانات و آشفتگی قیمتها در بازار دسترسی به استعلام قیمت روز انواع نخود را ندارند؛ بهترین روش برای اطلاع از قیمتها ارتباط با سایتهای معتبر خرید و فروش این محصول می باشد.

این مرکز فروش تمایل به اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در تمامی استانهای ایران می باشد جهت همکاری می توانید با مدیر مجموعه مستقیم ارتباط بگیرید.

اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه

اعطای نمایندگی فروش نخود کرمانشاه

اغلب خریداران به دلیل طولانی بودن مسیر برای دریافت نخود مورد نظر خود از خرید محصول صرف نظر می کنند. اعطای نمایندگی فروش نخود از سوی شرکت حبوبات آسیال کار را برای آن دسته از مشتریان و عمده فروشانی که در شهرها و استان های دور و نزدیک هستند آسان کرده. انبار داران و واجدین شرایط در سراسر ایران با اخذ نمایندگی فروش نخود از سود قابل توجهی برخوردار می شوند.

با این کار و خرید مستقیم از کارخانه نخود کرمانشاه به یک پخش کننده بزرگ در شهر خود تبدیل می شوید. این کار از ریسک بسیار پایینی برخوردار است زیرا نخود محصولی پر مصرف در بین انواع محصولات و حتی حبوبات می باشد. با خرید عمده و مستمر این محصول از سوی این شرکت، شامل تخفیف های خوبی از طرف مدیریت شرکت حبوبات آسیال می شوید. خرید عمده و فروش جزئی نخود بهترین روش خرید و فروش با سود دهی بالا می باشد.

همچنین این شرکت فروش آماده همکاری با فروشگاهها و ارگانها و حتی کارگاههای بسته بندی حبوبات می باشد. انواع نخود سایز بندی شده برای بسته بندی این محصول با حجم بالا و پایین به قیمت عمده به تمام نقاط کشور ارسال می شود. عزیزانی که قصد خرید و همکاری با این مجموعه را دارند می توانند با شماره درج شده در سایت با این مرکز فروش در ارتباط باشند.

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.