مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشندگان نخود درجه ۱ صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت مرغوب نخود درجه ۱ صادراتیفروشگاه انواع نخود درجه ۱ صادراتی
مناسبترین قیمت نخود سه خان

نخود درجه ۱ صادراتی یکی از معدود دانه های حبوبات است که به علت میزان پروتئین بالا می تواند تا اندازه ای به عنوان جایگزین گوشت مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول نقش زیادی در تهیه برخی غذاهای ایرانی دارد و به همین دلیل از حبوبات پر مصرف به شمار می رود. فروشندگان نخود درجه ۱ صادراتی این دانه را با قیمت و کیفیت مناسب و در بسته بندی های مخصوص به بازار عرضه کرده اند. خریداران این محصول می توانند از سراسر کشور به راحتی نسبت به سفارش این دانه اقدام کنند.فروشندگان نخود درجه 1 صادراتی

کیفیت مرغوب نخود درجه ۱ صادراتی

کیفیت مرغوب نخود درجه 1 صادراتی

نخود درجه ۱ صادراتی دارای کیفیت مرغوب و بسیار عالی است و مشخصات و ویژگی های آن به گونه ای است که توانسته است در بازارهای خارجی به خوبی به فروش برسد. این محصول از نظر ظاهری دارای دانه های کاملا سالم است و نخود های خرد شده یا شکسته در آن دیده نمی شود چون این نخودها به راحتی دچار فساد اکسیداتیو می شوند.

این نخود از نظر اندازه دانه ها دارای یکنواختی زیادی است و دانه های ریز یا بسیار درشت در آن دیده نمی شود و به همین دلیل در بافت غذاهایی که در آنها از این نخود استفاده می شود تغییر ظاهری ناخوشایندی ایجاد نمی کند. این محصول فاقد هر گونه علامت های آفات یا کرم خوردگی است و رنگ روشن ان نشان از تازگی این محصول دارد زیرا رنگ پوسته این محصول در اثر ماندگاری بالا تیره می شود.

این محصول از نظر سرعت پخت نسبت به بسیاری از نخودهای دیگر زود پخت تر است و به میزان انرژی کمتری جهت پخت آن نیاز می باشد و بافت نرمی پیدا خواهد کرد.

فروشگاه انواع نخود درجه ۱ صادراتی

فروشگاه انواع نخود درجه 1 صادراتی

فروشگاه انواع نخود درجه ۱ صادراتی یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول می باشد زیرا با حداقل قیمت این دانه را در وزن های مختلف به بازار عرضه کرده تا در اختیار خریداران قرار گیرد. این محصول دارای کیفیت صادراتی بنا به درخواست خریداران به هر نقطه ای از کشور صادر می شود و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خریداران می توانند جهت خرید نخود به وب سایت فروشنده این محصول مراجعه کنند و از مشخصات دقیق این نخود و قیمت روز آن مطلع شوند سپس بر اساس نیاز خود ثبت سفارش این محصول را به صورت اینترنتی انجام دهند. خرید اینترنتی از فروشگاه عرضه کننده این محصول با حداقل صرف وقت امکان پذیر است و سفارش طی چند روز در آدرس متقاضی به وی تحویل داده می شود. علاوه بر این سفارش های عمده از نظر قیمت با نرخ پایین تری ارائه می شوند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.