مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود فله در مرداد۱۴۰۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود فله در مرداد ۱۴۰۰تفاوت قیمت نخود فله و نخود بسته بندیچگونه از قیمت نخود فله در بازار مطلع شویم؟
قیمت نخود فله در خرداد1400

قیمت نخود فله در مرداد ۱۴۰۰ ارزان می شود یا گران ؟ قیمت نخود فله با نخود بسته بندی چه تفاوتی دارد؟ چرا در مرداد قیمت نخود فله تغییر می کند؟ برای اینکه از قیمت انواع نخود در مرداد ۱۴۰۰ اطلاع یابید با شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

قیمت نخود فله در مرداد ۱۴۰۰

قیمت نخود فله در مرداد1400

حتما اطلاع دارید که قیمت حبوبات از جمله نخود در سالهای اخیر دچار نوسان شد. نخود یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، علاوه بر خواص فراوانی که برای ورزشکاران و زنان باردار دارد، یک داروی مفید برای پوست و مو و استخوان و … می باشد. پس تقاضا برای این محصول در بازار بسیار بالا است و معمولا قیمت هر محصول در بازار بر اساس عرضه و تقاضا اتفاق می افتد.

قیمت نخود فله در مرداد۱۴۰۰ با قیمتهای متفاوتی عرضه می شود به این دلیل که این محصول دارای کیفیت های گوناگونی است.برای دریافت لیست قیمت انواع نخود با این مرکز فروش ارتباط بگیرید

برداشت نخود در تابستان باعث فراوانی این محصول در بازار شده و این امر باعث کاهش قیمت نخود فله می شود. نخود در استانهای کرمانشاه و لرستان از برداشت فراوانی برخوردار است، و هر ساله در مرداد و شهریور هزاران تن از این محصول روانه بازار های داخلی و خارجی می شود.

همین امر باعث کاهش قیمت نخود فله می شود و بهترین زمان برای خرید نخود فله در فصل برداشت نخود می باشد. البته لازم به ذکر است که نخود دارای انواع گوناگونی است که بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود. هر سایز از نخود قیمت متفاوتی دارد. ارزانترین نوع نخود، به نخود فلافلی اختصاص دارد. و گرانترین نوع، نخود تک خان صادراتی است. پس اطلاع از سایز نخود می تواند به مشتری در خرید یک محصول مناسب و مقرون به صرفه کمک کند.

تفاوت قیمت نخود فله و نخود بسته بندی

نخود فله ای با نخود بسته بندی شده از لحاظ قیمت تفاوتهایی دارد؛ به این جهت که نخود فله ای هزینه سایز بندی و بسته بندی کردن را ندارد. نخود فله ای برای حجم های بالا از نظر قیمت بسیار مناسب تر بوده و بیشتر مشتریان که نخود صادراتی می خواهند از این محصول خریداری می کنند.

چگونه از قیمت نخود فله در بازار مطلع شویم؟

چگونه از قیمت نخود فله در بازار مطلع شویم؟

به دلیل واسطه های فراوانی که در بازار وجود دارند، شرکت حبوبات آسیال بر آن شد که از طریق وبسایت اقدام به فروش نخود فله کند و با این کار علاوه بر خرید دست اول نخود فله از تامین کننده، دست دلالان و واسطه را کوتاه کرده و مستقیم ،محصول را به مشتری عرضه نماید.

چنانچه  می خواهید از قیمت روز نخود فله جهت صادرات و یا فروش در بازار داخلی مطلع شوید می توانید از طریق تماس تلفنی با تیم فروش شرکت بازرگانی آسیال ارتباط برقرار کرده و قیمت انواع نخود سایز بندی شده را در همان لحظه در یافت نمایید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.