مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود آبگوشتی صادراتی در مشهد با ارزانترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه نخود آبگوشتی صادراتیویژگیهای نخود آبگوشتی جهت صادراتتعیین قیمت نخود آبگوشتی صادراتیبهترین نخود جهت صادراتشکسته شدن نرخ نخود از محل توزیع مستقیم آننحوه ارسال انواع نخود کرمانشاه به مشهد
نخود آبگوشتی صادراتی در مشهد با ارزانترین قیمت

نخود آبگوشتی صادراتی یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت حبوبات آسیال است که عرضه و توزیع این محصول در مشهد و دیگر شهر های بزرگ را بر عهده دارد. نرخ نخود در این مرکز فروش با ارزانترین قیمت به بازار حبوبات عرضه خواهد شد.

عرضه نخود آبگوشتی صادراتی

عرضه نخود آبگوشتی صادراتی

نخود آبگوشتی صادراتی علاوه بر بازار داخل به افغانستان و پاکستان و عراق صادر می شود. این محصول یکی از پر مصرفترین حبوبات در ایران و کشورهای همسایه است. در بازار مشهد به دلیل همجوار بودن با افغانستان خرید و فروش حبوبات از رونق زیادی برخوردار است. همچنین کشورهایی نظیر عراق، پاکستان، ترکیه، سوریه از بزرگترین خریداران این محصول به حساب می آیند.

عرضه این محصول که تولید آن در کرمانشاه صورت می گیرد، توسط این مرکز فروش به تمامی نقاط ایران از جمله استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی امکان پذیر است.

ویژگیهای نخود آبگوشتی جهت صادرات

ویژگی های نخود آبگوشتی صادراتی

نخود آبگوشتی یا نخود سه خان جهت صادرات از بهترین نخود های تولید شده استفاده می شود. دانه متوسط و درشت در آن دیده می شود و از سه سایز ۹-۸-۷ میلیمتر تهیه شده است. طعم خوبی دارد و بسیار زودپز می باشد. دانه سبز و نارس در آن وجود ندارد و حشره زده و سوراخ نیست. معمولا دارای رنگ نخودی روشن می باشد. نخود انتخابی برای صادرات باید یک دست باشد. مثلا نخود تک خان با سایز ۱۰ نباید سایز ریز و یا متوسطی در آن دیده شود. نوع بسته بندی این محصول معمولا در بسته های ۳۰ کیلویی استاندارد است؛ اما اگر به دلخواه مشتری باشد وزن کیسه ها تغییر می کند.

تعیین قیمت نخود آبگوشتی صادراتی

نخود آبگوشتی صادراتی در مشهد با ارزانترین قیمت

عرضه و تقاضا یکی از علل تعیین قیمتها در بازار می باشد. اما برای اینکه یک محصول صادراتی بتواند صادر شود علاوه بر درجه یک بودن آن باید از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. سفارش نخود صادراتی که عموما بالای ۱۰۰ تن می باشد باید مستقیم از کارخانه بوجاری و سورتینگ این محصول تهیه شود. این عمل باعث فروش یکدست نخود و در نتیجه کاهش قیمتها می شود.

اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که بیشتر خریداران انتظار این را دارند که فروشنده مقدار محصول سفارش برای صادرات را در انبار داشته باشد. ولی تهیه ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن نخود به یکباره امکان پذیر نیست. این کار زمانی به اندازه یک هفته نیاز دارد.

نخودهایی که در انبار نگهداری می شوند علاوه بر هزینه هایی نظیر دستمزد کارگرها و انبارگردانی و غیره باعث افزایش قیمت می شوند؛ اما اگر مستقیم و بی واسطه از کشاورز خریداری شود و در زمان کوتاهی سورت شده و به فروش برسد قطعا قیمت مناسبتری دارد.

توصیه ما به مشتریان گرامی، قبل از ثبت سفارش و واریزی وجه از زمان تهیه محصول و ارسال آن حتما اطلاع داشته باشید. تهیه محصول با حجم بالا و تناژ زیاد نیاز به زمان معین دارد

بهترین نخود جهت صادرات

هر محصول صادراتی علاوه بر تامین نیاز بازار هدف باید از بهترین نوع خود باشد. یعنی نخودهایی که جهت صادرات خریداری می شوند باید به گونه ای باشد که تمامی مجوزهای صادرات را دارا باشد و هم بازارهای خارجی، این محصول را زود و به خوبی خریداری کنند. مثلا نخودهایی که قرار است در کشور عراق به فروش برسد باید از طعم و ظاهر خوبی برخوردار باشد.

همچنین خرید از مراکز معتبر یکی از راههای خریداری بهترین نخود است. مراکز فروشی که مختص تهیه این محصول هستند می توانند بهترین نوع نخود جهت صادرات به هر کشوری را تهیه کنند.

مشتریانی که قصد خرید انواع نخود برای صادرات و یا بازارهای داخلی دارند می توانند به صورت حضوری به محل توزیع و عرضه نخود در کرمانشاه عزیمت نمایند و محصول را از نزدیک بررسی کنند و یا اگر به روش اینترنتی بخواهند خریداری نمایند می توانند با مشاهده عکسهای ارسالی از نوع نخود اطمینان حاصل کنند و ثبت سفارش را انجام دهند.

همانطور که قبلا اشاره شد، برای تهیه بهترین محصول، بهترین راه خرید از مراکز معتبر است. این مراکز برای حفظ اعتبار و سابقه خود رضایت مشتری را در اولویت خود قرار می دهند. خریداران می توانند با خیالی آسوده محصول را خریداری نمایند.

شکسته شدن نرخ نخود از محل توزیع مستقیم آن

واسطه ها و دلالان فراوانی در بازارهای مختلف وجود دارند که با دست به دست شدن محصولات توسط آنها، قیمت و نرخ محصولات چند برابر می شود. شرکت حبوبات آسیال با عرضه مستقیم و بی واسطه انواع نخود کرمانشاه به مشتریان در سراسر ایران، دست واسطه ها را کوتاه کرده و انواع نخود را با نازلترین نرخ در بازار عرضه می کند.

این مرکز فروش با خرید مستقیم نخود از کشاورزان و سورت کردن آن بلا فاصله جهت فروش محصول اقدام می نماید. قیمت حبوبات مانند دیگر محصولات در سالهای اخیر دستخوش نوسان بوده است. لذا امکان قیمت گذاری انواع نخود به مدت طولانی وجود ندارد. برای استعلام قیمت روز انواع نخود با مدیریت شرکت حبوبات آسیال در ارتباط باشید.

نحوه ارسال انواع نخود کرمانشاه به مشهد

مشهد یکی از شهر های مهم کشور است که علاوه بر زیارت در زمینه تجارت جمعیت زیادی از تاجران را در خود جای داده است. بازار نخود مشهد مملو از نخود کرمانشاه می باشد. انواع نخود کرمانشاه اعم از: نخود تک خان، دوخان، سه خان و فلافلی است با حجم بالا و در کمترین زمان از سوی این مرکز فروش ارسال می شود. این محصول پس از ارسال به مشهد به شهرهای دیگر که نیازمند انواع نخود می باشند فرستاده می شود.

معمولا به دلیل همسایه بودن ایران با افغانستان تاجران زیادی از این کشور به ایران می آیند و برای خرید محصول صادراتی خود اقدام می کنند و در نزدیکترین مکان به مرز مستقر می شوند.به همین دلیل بیشتر نخود موجود در افغانستان تولید ایران است.

این تاجران بیشتر برای خرید محصولات کشاورزی و غذایی با نمایندگی هایی که در این شهر هستند در ارتباط می باشند. اما خرید مستقیم از شهر کرمانشاه بسیاری از هزینه ها را کاهش داده و محصولی تازه را در اختیار خریداران قرار می دهد.

بازرگانی آسیال با یک دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش انواع نخود کرمانشاه، یکی از بزرگترین عرضه کننده نخود صادراتی به تمام نقاط ایران و کشورهای همسایه می باشد. مشتریان گرامی جهت سفارش محصول با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید
لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.