مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار فروش نخود سه خان در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت انواع نخود سه خان و دو خانفروشنده بهترین نخود سه خان در کشور

اگر می خواهید: نخود سه خان بخرید، ولی اطلاعاتی در مورد این نوع نخود ندارید. می توانید، با همراهی کردن ما در این مطلب آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

بازار فروش نخود سه خان در ایران

تفاوت انواع نخود سه خان و دو خان

تفاوت انواع نخود سه خان و دو خان نخود از دانه های خوراکی تشکیل شده است. که نخود سرشار از پروتئین و یکی از قدیمی ترین حبوبات است.که توسط انسان کشت شده.
در بازار نخود ایرانی، دانه بندی انواع نخود با یکدیگر متفاوت است.

سه نوع نخود داریم. نخود سه خان، نخود دو خان، نخود فلافلی،

نخود های سه خان به دو دسته تقسیم می شود. نخود معمولی و نخود اعلاء
نخودها بر اساس سایز آنها متفاوت است. یک نوع نخود سه خان داریم که فقط سایز این نخودها هفت و هشت و نه است. که نخود اعلاء گفته می شود. و هیچ سایز ششی در این نوع نخود وجود ندارد.نخود های معمولی از سایز شش و هفت و هشت است.

تفاوت نخود سه خان و دوخان؛
یکی از تفاوت های نخود سه خان و دوخان  ترکیب این دو نوع نخود است. این محصول ترکیبی از هفت و هشت و نه است. که بیشترین سایز این نخود از سایز هشت و نه میلی متر تشکیل شده است.
اگر بخواهیم نخود دوخان را از نظر ترکیب تعریف کنیم. باید بگوییم نخود دوخان از ترکیب نه و ده میلی متر است.
در نخود دوخان اگر بخواهیم از نظر اندازه تشخیص دهیم که نخود دو خان هست یا نه؟ اندازه آن درشت تر از بقیه نخود های دیگر است.

فروشنده بهترین نخود سه خان در کشور

فروشنده بهترین نخود سه خان در کشور  یکی از پر فروش ترین سایز های نخود در بازار نخود سه خان است.که از نظر کیفیت توانسته فروش نخود سه خان را بیشتر کند.به همین دلیل بین مردم محبوبیت خاصی را به وجود آورده است . کشاورزان این محصول را به دو صورت تولید می کنند. به صورت  معمولی و اعلاء در بازار کشور بیشترین نخودی که تولید می شود نخود سه خان است. پخش این نوع نخود به صورت عمده بسته بندی می شود.و کرمانشاه بیشترین تولید نخود را به خود اختصاص داده است. و قیمت نخود با کمترین هزینه در بازار عرضه می گردد.

نخود سه خان اعلاء است. که سایز یعنی ۸، ۹ در آن بیشتر دیده می شود. و کاملا تمیز و عاری از هرگونه ضایعات می باشد به همین دلیل قیمت فروش بالاتری را نسبت به سه خان معمولی تر از این نوع سه سایز است. که تعداد ریز آن بیشتر هست. همین دلیل باعث شده که قیمت مناسب تری داشته باشد.

نخود سه خان معمولی و اعلاء با توجه به تفاوت و قیمتی که دارند. در بازار داخلی و خارجی مورد استقبال بیشتری قرار گرفته شده است. بازار کرمانشاه نخود دست اول و بازار اصلی را به خود اختصاص داده است.

راههای ارتباطی

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.