مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

فروشگاه اینترنتی نخود سایز ده (۱۰) کرمانشاهی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش اینترنتی نخود سایز  ده(۱۰ )کرمانشاهیفروشگاه اینترنتی نخود سایز ده (10) کرمانشاهینخود سایز ده (۱۰) چگونه نخودی است؟نخود سایز ده(10) چگونه نخودی است؟قیمت نخود سایز ده (۱۰)
فروشگاه اینترنتی نخود سایز ده (10) کرمانشاهی

نخود سایز ده (۱۰) که به نخود صادراتی معروف است در فروشگاه اینترنتی به سراسر ایران عرضه می شود. نخود تک خان سایز ده (۱۰) کرمانشاهی، در بسته بندی های مختلف و عمده و با تناژ بالا و مخصوص صادرات، مستقیم و بی واسطه به فروش می رسد.

فروش اینترنتی نخود سایز  ده(۱۰ )کرمانشاهی

فروشگاه اینترنتی نخود سایز ده (10) کرمانشاهی

نخود سایز ده (۱۰) و دیگر انواع نخود توسط تیم فروش شرکت حبوبات آسیال توزیع و عرضه می گردد. این شرکت در نظر داشته برای راحتی عموم مشتریان گرامی سیستم آنلاین فروش نخود را راه اندازی نماید. فروش اینترنتی حبوبات دارای مزیتهای فراوانی می باشد:

  1.  سفارش سریع محصول
  2. واریز وجه نقد آنی
  3. تحویل سریع و به موقع
  4. صرفه جویی در هزینه رفت و آمد
  5. مرجوعیت محصول در صورت ناراضی بودن از آن
  6. اتلاف نکردن وقت و….
اگر قصد خرید اینترنتی نخود سایز ده (۱۰) را دارید پیشنهاد می کنیم آن را از سایت شرکت حبوبات آسیال تهیه کنید. این شرکت بهترین نخود بازار حبوبات را با نازلترین قیمت روز به مشتریان در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد داد

نخود سایز ده (۱۰) چگونه نخودی است؟

نخود سایز ده(10) چگونه نخودی است؟

برای مصرف بهتر انواع حبوبات آن را سورت و یا سایز بندی می کنند. نخود هم مانند دیگر حبوبات بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود. انواع نخود در سایزهای:

اندازه گیری می شود.در این بین نخود مصرفی بر اساس همین سایز ها تعیین می شود. مثلا برای تهیه فلافل از نخود سایز ۵و۶ استفاده می کنند.زیرا هم زود پز است و هم ارزان قیمت. نخود سایز ده از مرغوبترین نوع نخود می باشد که بیشتر این محصول در بازارهای خارجی به مصرف می رسد. این نخود زود پز و سفید رنگ بوده و طعم بسیار بی نظیری را دارد.

انواع نخود سایز بندی شده و سایز بندی نشده در مجموعه بازرگانی آسیال موجود است برای خریدی مقرون به صرفه با واحد فروش این مرکز ارتباط بگیرید.

قیمت نخود سایز ده (۱۰)

قیمت انواع نخود را کیفیت آن تعیین می کند؛ این یکی از مهمترین شاخصه در قیمت گذاری محصولات است. نخود درشت از قیمت بالاتری برخوردار است.نخود ریز هم پایینترین قیمت را در میان نخودها دارد. نخود سایز ده که درشتترین نوع نخود در بازار می باشد بیشترین قیمت را از آن خود کرده است.

در سالهای ۹۸ و ۹۹ قیمت نخود افزایش چشمگیری داشت. که بر اساس روال همیشه قیمت ثابت نخود وجود نداشت. این قیمتها لحظه ای و روزانه بروز رسانی می شدند. برای اطلاع دقیق از قیمت نخود با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

مهمترین عوامل تعیین قیمت نخود شامل:

  • شرایط بازار ارز
  • کیفیت نخود
  • سایز بندی نخود
  • واردات و صادرات نخود
  • ریز و درشتی نخود
  • میزان تولید نخود در کشور
مجموعه بازرگانی آسیال توزیع کننده نخود سایز ده با قیمت واقعی و بی واسطه می باشد. اگر چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با مشاورین این مرکز فروش ارتباط بگیرید

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.