مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عرضه عمده نخود بلبلی سبز در کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص نخود بلبلی سبز برای سلامتیفروش عمده نخود بلبلی سبز در کرمانشاه
فروش عمده نخود بلبلی سبز کرمانشاه

نخود بلبلی سبز چه موقع به دست می آید؟ قیمت و ارسال نخود بلبلی به چه صورت است؟ فروش نخود بلبلی به صورت عمده در این مرکز فروش به سراسر ایران عرضه می شود

خواص نخود بلبلی سبز برای سلامتی

نخود طبع گرم و خشکی دارد همچنین دارای خواص مفید فراوانی برای سلامتی بدن نیز می باشد. نخود یکی از حبوبات بسیار قدیمی و مقوی است که برای زنان باردار و ورزشکار و کودکان و گیاهخواران، و همچنین برای سلامت قلب و چشم و معده بسیار مفید می باشد.
از سرطان جلوگیری می کند و از پوست و مو مراقبت می کند.
برای درمان یبوست کاربرد دارد. سطح قند خون را در افراد دیابتی بالا نمی برد.
به رشد استخوانها و غضروفها کمک می کند.
کمک به کاهش علائم در دوران یائسگی می کند.

خواص این محصول بسیار فراوان است و می توان آن را به جای تنقلات برای کودکان تهیه کرد که علاوه بر لذت خوردن، از منابع و ویتامین های آن نهایت استفاده را برد. برای چند روز در یخچال قابل نگهداری است و تقریبا تمام رده های سنی می توانند از این محصول استفاده کنند. نخود بلبلی سبز را می توان بعد از شستن با آب استفاده کرد.بسیار لذیذ و خوردن آن راحت است. معمولا این محصول در زمان بسیار کمی قابل عرضه می باشد. زمان استفاده از نخود سبز تا قبل از زرد شدن آن است و معمولا بیست روز در سال در بازار موجود است.

فروش عمده نخود بلبلی سبز در کرمانشاه

به دلیل تولید انبوه نخود در کرمانشاه نخود سبز به صورت عمده خرید و فروش می شود و قیمت این محصول در موقع برداشت آن بسیار به صرفه می باشد. زمان برداشت نخود بلبلی سبز معمولا یک ماه قبل از خشک شدن نخود است که دانه های آن نرم و خوش طعم می باشد. فروش عمده این محصول در اواسط اردیبهشت تا اواخر آن ماه می باشد. این محصول هم از نخود پاییزه و هم از نخود بهاره می توان تهیه کرد.
قیمت نخود بلبلی تقریبا یک سوم قیمت خشک شده آن است. سود فروش این محصول در استانها و شهرهایی که تولید نخود در آن ها وجود ندارد می تواند بسیار زیاد باشد.

فروش عمده نخود سبز مستقیم از کرمانشاه و با حجم بالا به سراسر ایران امکانپذیر است. برای تهیه و خرید این محصول می توانید با این مرکز فروش تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

پذیرای تماس شما هستیم

لطفا امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.